کد خبر: 621496
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

تجمع پرشکوه ایرانیان در روز غدیر پاسخ محکم به آنان است که از افول ایمان در ایران می‌گویند

روزنامه جوان نوشت: تجمع پرشکوه ایرانیان در روز غدیر در واقع پاسخ محکمی است به آنان که از افول ایمان در این جامعه سخن می‌گویند.

تجمع پرشکوه ایرانیان در روز غدیر پاسخ محکم به آنان است که از افول ایمان در ایران می‌گویند
کد خبر: 621496
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه جوان «مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» در تهران را نشانه عدم افول ایمان در جامعه دانسته است.

به گزارش جوان، تجمع پرشکوه ایرانیان در روز غدیر در واقع پاسخ محکمی است به آنان که از افول ایمان در این جامعه سخن می‌گویند. ایمان و ولایتمداری، برای این مردمان پدیدار‌هایی سیاسی، مقطعی و زودگذر نیستند که باد‌های «پاییز»‌ی بتوانند خدشه‌ای به آن وارد کنند.

این روزنامه افزوده است: منقول است که پیامبراکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم به هنگام تلاوت قرآن به این آیه رسیدند که خداوند می‌فرماید: «.. وَ اِنْ تَتَوَلَّوْا یَسْتَبْدِلْ قَوْماً غَیْرَکُمْ ثُمَّ لا یَکُونُوا اَمْثالَکُمْ؛ و اگر روی برگردانید (خداوند) جای شما را به مردمی غیر از شما خواهد داد که مانند شما نخواهند بود.» از آن حضرت پرسیدند: کسانی که اگر ما روی برگردانیم خداوند آن‌ها را به جای ما قرار می‌دهد چه کسانی هستند؟ روایت‌شده که رسول خدا درحالی‌که بر دوش سلمان فارسی می‌زد فرمود: «این مرد و قوم او هستند.» ولایت روح حقیقی ایمان است که در غدیر در کوی و برزن خود را به رخ می‌کشد و آنچه در خیابان‌های ایران دیدیم، گوشه‌ای از این روح بزرگ و جاودانه است که در این ملت بزرگ ریشه دوانده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها