کد خبر: 621457
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۸:۴۰:۵۸
| |

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شیراز:

بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست

حجت‌الاسلام ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز گفت: بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است.

بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست
کد خبر: 621457
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۸:۴۰:۵۸

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم فارس در برپایی جشن‌های ‌غدیر غوغا کردند، گفت: برپایی باشکوه جشن‌های غدیر به دشمنانی که سعی داشتند چهره‌ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر علی (ع) و اهل بیت است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز گفت: خداوند ولایت را بیمه‌ای برای حفاظت بشر از اضطراب، انحراف و سقوط قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نمونه‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام، افزود: در طول تاریخ هر کس که با پیامبران و اولیای الهی بوده از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است. نمونه‌هایی از ولایتمداری در تاریخ انقلاب اسلامی رزمندگان دفاع مقدس بودند که بدون هیچ نگرانی در جبهه حق زیر خمپاره و توپ‌های جنگی دشمن جنگیدند.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: 48 هزار شهید نظام جمهوری اسلامی ایران پرواز کردند و همنشین اولیا شدند. منافقین مصداقی از کسانی هستند که جدایی از ولایت آن‌ها را منحرف کرد و به ورطه سقوط کشاند طوری که سردرگم در کشور‌ها شده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها