کد خبر: 621444
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۰:۴۷
| |

صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

افرادی که کشف حجاب کردند، در مقابل همه جمعیت مردم عددی نیستند

به اعتقاد صدیقی، امام جمعه موقت تهران، کشف حجاب تعرض دشمن به هویت ما است.

افرادی که کشف حجاب کردند، در مقابل همه جمعیت مردم عددی نیستند
کد خبر: 621444
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۶:۳۰:۴۷

امام جمعه موقت تهران گفت: اگر ولایت تبلیغ نشود، دین خنثی و یک پیکر بی‌جان است. روح، حقیقت و ضمانت اجرای دین ولایت و امامت امیرالمومنین و ائمه است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر گفت: مسئله کشف حجاب ریشه در سیاست‌های استعماری انگلیس دارد و اولین افرادی که این را مطرح کردند، بهایی‌ها بودند.

 

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: مسئله کشف حجاب مسئله ساده فردی نیست، حجاب از مسائل اجتماعی اسلام است، کشف حجاب تعرض دشمن به هویت ما است.

وی ادامه داد: افرادی که آشوب و کشف حجاب کردند، در مقابل همه جمعیت مردم عددی نیستند، عده‌ای بهایی هستند و عده‌ای از خارج پول می‌گیرند تا این مسیر را ادامه دهند، عده دیگر افرادی هستند که غفلت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: لذا مسئولان ما، تا آنجا که من با رؤسای سه قوه صحبت کردم، همه از وضع پیش آمده که ناشی از سوءاستفاده‌های آشوبگران بود، ناراحتند. این افراد سه گروهند؛ گروه اول، برخی هستند که برای عادی کردن کشف حجاب پول می‌گیرند. گروه دوم، افراد بی خبر و بی‌اطلاع از قانون هستند. حجاب صریح قرآن کریم در سوره نور و احزاب است و بیش از یک میلیارد مسلمان به آن پایبند هستند.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: لذا آنچه که توقع داریم این است که قاطبه زنان مومنه و باشرافت ایران که کشف حجاب را ضد ارزش و بیگانه پرستی می‌دانند و مردانی که صرف نظر از متدمن بودنشان، غیرتمند هستند، برنامه خاصی در هر مرحله‌ای برای مساله حجاب داشته باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها