کد خبر: 620762
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۰۸:۲۵:۲۲
| |

علی محمد نمازی، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم:

رئیس جبهه اصلاحات نمی‌تواند نظراتش را به سایرین تحمیل کند؛ تصمیمات برایند نظرات همه اعضا است

نماینده اصلاح طلب مجلس ششم گفت: تصمیماتی که از جبهه اصلاحات بیرون می‌آید برآیند گفت‌وگوها، مشورت‌ها و تبادل نظرهای همه اعضای جبهه اصلاحات است و اصطلاحاً یک نفر نمی‌تواند نظرش را به عنوان رئیس جبهه بر دیگران تحمیل کند.

رئیس جبهه اصلاحات نمی‌تواند نظراتش را به سایرین تحمیل کند؛ تصمیمات برایند نظرات همه اعضا است
کد خبر: 620762
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۰۸:۲۵:۲۲

علی محمد نمازی نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در رابطه با انتخاب آذر منصوری به عنوان رئیس جدید جبهه اصلاحات و مباحثی که مبنی بر تغییر رویکرد این جبهه برای تحریم در انتخابات مطرح می‌شود، گفت: خروجی تصمیماتی که از جبهه اصلاحات بیرون می‌آید برآیند گفت‌وگوها، مشورت‌ها و تبادل نظرهای همه اعضای جبهه اصلاحات است و یک نفر نمی‌تواند نظرش را به عنوان رئیس جبهه بر دیگران تحمیل کند.

به گزارش فارس بخش هایی از گفت و گوی نمازی را در ادامه می خوانید:

  • معمولا در کارهای دست جمعی و تشکیلاتی افراد اگر به مواضع خودشان اعتقاد و ایمان دارند و می‌خواهند نظرشان را قالب کند باید تلاش بیشتری بکنند و رایزنی بیشتری بکنند و از مواضع خود دفاع بکنند تا سهم بیشتری در آن معدل تصمیم نهایی که گرفته می‌شود، داشته باشند.
  • خروجی و رویکرد جبهه اصلاحات، میانگین و معدل نظرات همه افراد این جبهه است و یک جمع گسترده‌ای مثل جبهه اصلاحات که از ۳۱ حزب تشکیل شده، مطمئناً در این جبهه رای گیری می شود که مستدل تر، منطقی تر و به روز تر باشد و یک نفر نمی‌تواند نگاه شخصی خودش را به عنوان تصمیم جمع جا بزند.
  • ما برای اینکه در انتخابات پیش‌رو یک مشارکت گسترده ای را شاهد باشیم باید فضای انتخابات را به سمت یک فضای رقابتی پیش ببریم، و همانطور که رهبری هم بیان کردند رقابت یکی از مولفه‌های اصلی انتخابات سال جاری است.
  • اگر انتخابات رقابتی شود، خواه ناخواه احزاب قوی می‌شوند و ما به سمت مشارکت گسترده پیش می‌رویم و ابزار رقابتی شدن انتخابات هم همین احزاب هستند که می‌توانند بیایند و برنامه ها و شاخص ها و کاندیدهای خود را معرفی کرده و مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنند.

پیش از این محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم درباره انتخاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات گفته بود: آرایش فعلیِ جبهه اصلاحات ذیل گفتمان کنشگری رادیکال است و حالا فضا تغییر کرده و از سطح آقایان عارف و نبوی که وزنه سنگینی در فضای سیاست‌ورزی محسوب می شدند، به آذر منصوری می‌رسند که به نوعی هیچ رزومه قابل اعتنایی در فضای سیاسی نداشته و افراد دیگری بودند که می‌توانستند به جای نبوی مسئولیت را به‌درستی برعهده بگیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها