کد خبر: 620380
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۱۶:۴۰:۰۰
| |

کنایه روزنامه اصولگرا به قوه قضائیه: آزادی مشروط فقط برای مشاهیر زندانی است یا همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؟

روزنامه فرهیختگان نوشت: کسانی که به‌واسطه تخلفات و جرائمی که داشتند حسابی روی مغز مردم رژه رفتند و مردم به خیال اینکه اینها درحال تحمل مجازات هستند کمی آرام گرفته بودند اما دریغ از اینکه یک نفر از آنها در زندان باشد. سوال مهم‌ اینکه آیا این تسهیلات فقط برای این مشاهیر زندانی است یا همه از آن بهره مندند؟

کنایه روزنامه اصولگرا به قوه قضائیه: آزادی مشروط فقط برای مشاهیر زندانی است یا همه می‌توانند از آن بهره‌مند شوند؟
کد خبر: 620380
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۱۶:۴۰:۰۰

روزنامه فرهیختگان از آزادی اکبر طبری، محمدعلی نجفی و مهدی هاشمی‌رفسنجانی گلایه کرده و از قوه قضائیه پرسیده آیا این تسهیلات برای همه است یا فقط مشاهیر زندانی از آن بهره‌مند می‌شوند؟

به گزارش فرهیختگان، کسانی که به‌واسطه تخلفات و جرائمی که داشتند حسابی روی مغز مردم رژه رفتند و فضای عمومی جامعه را ملتهب کردند و مردم به خیال اینکه اینها درحال تحمل مجازات هستند کمی آرام گرفته بودند اما دریغ از اینکه یک نفر از آنها در زندان باشد. سوال مهم‌ اینکه آیا این تسهیلات فقط برای این مشاهیر زندانی است یا همه از آن بهره مندند؟ ما نمی‌دانیم چرا این سه نفر و امثال اینها به جای تحمل سختی زندان مشمول تسهیلات مرجع قضایی شده‌اند و به زندگی‌شان می‌رسند، اما این را می‌دانیم که اگر این اتفاق قرار بود رخ بدهد و اگر قرار بر آزادی اینها بود، چرا پیش‌تر و البته به‌صورت دقیق به عدم حضور اینها در زندان اشاره نشده است و افکار عمومی قانع نشده‌اند؟

این روزنامه اصولگرا تاکید کرده است: القصه اینکه با منطق جلوی ضرر را هرجایی بگیری منفعت است. رسانه قوه قضائیه و دستگاه‌های رسانه‌ای متولی دیگر، هرچه زودتر در این غبارآلودگی فضای رسانه‌ای کشور می‌بایست فکری به حال شرایط موجود کنند و سامانی به اطلاع‌رسانی و رسانه دستگاه قضایی کشور بدهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها