کد خبر: 620172
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۱۸:۲۰:۴۷
| |

اکبر طبری با چه میزان وثیقه از زندان آزاد شده است؟

اکبر طبری بعد از تحمل ۴۵ ماه حبس، اکنون پس از تودیع وثیقه سیصد میلیارد تومانی و بر اساس تصمیم مرجع قضایی از زندان خارج شده تا نتیجه نهایی پرونده وی در دیوان عالی کشور مشخص شود.

اکبر طبری با چه میزان وثیقه از زندان آزاد شده است؟
کد خبر: 620172
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۸ ۱۸:۲۰:۴۷

مرکز رسانه قوه قضاییه بعد از حواشی ایجاد شده در خصوص آزادی یا خارج از زندان بودن اکبر طبری معاون اسبق قوه قضاییه که فساد مالی متهم شد، درباره آخرین وضعیت پرونده او اعلام کرد: محکوم‌علیه اکبر اتباعی طبری دارای عناوین اتهامی متعدد بوده که در بعضی از عناوین به ویژه ارتکاب بزه اعمال نفوذ به ۴۵ ماه حبس محکوم شده که این مدت حبس نامبرده با گذراندن دوران محکومیت به صورت کامل خاتمه یافته است.

وی در دوران محکومیت نیز از هیچ مرخصی طویل‌المدتی استفاده نکرده است. در خصوص سایر عناوین اتهامی اکبر طبری نیز حکم بر محکومیت صادر، لیکن به دلیل اعتراض و واخواهی او و وکلایش، طبق قانون مراتب در دیوان عالی کشور در حال بررسی مجدد می‌باشد.

طبری همچنین جریمه‌های نقدی که به آن محکوم شده بود را پرداخت کرده است. شایان ذکر است نامبرده بعد از تحمل ۴۵ ماه حبس، اکنون پس از تودیع وثیقه سیصد میلیارد تومانی و بر اساس تصمیم مرجع قضایی از زندان خارج شده تا نتیجه نهایی پرونده وی در دیوان عالی کشور مشخص شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها