کد خبر: 620368
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۱۷:۴۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

مساله حجاب آنطور که دشمن برنامه‌ریزی کرده به بی‌حجابی ختم نمی‌شود

روزنامه کیهان نوشت: طبیعی است که مسئله حجاب آن طور که برنامه‌ریزان دشمن تدارک دیده‌اند به بی‌حجابی ختم نخواهد شد و هدف ترویج برهنگی و سرگرم کردن جوانان به پوچی است.

مساله حجاب آنطور که دشمن برنامه‌ریزی کرده به بی‌حجابی ختم نمی‌شود
کد خبر: 620368
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۱۷:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان تاکید کرده که مساله حجاب آنطور که دشمن برنامه‌ریزی کرده به بی‌حجابی ختم نمی‌شود.

به گزارش کیهان، حجم فراوان هجمه‌ها علیه حجاب در حالی است که زنان و دختران محجبه و دیندار در این کشور توانسته‌اند به بالاترین قله‌های پیشرفت علمی و اجتماعی و... دست پیدا کنند اما اکنون به دروغ حجاب مانع پیشرفت زنان معرفی می‌شود. طبیعی است که مسئله حجاب آن طور که برنامه‌ریزان دشمن تدارک دیده‌اند به بی‌حجابی ختم نخواهد شد و هدف ترویج برهنگی و سرگرم کردن جوانان به پوچی است. در این بین همه باید از خود بپرسیم آیا دشمن با این حجم از هزینه‌ها و به کارگیری شبکه‌های مختلف و پرداختن به موضوع بی‌حجابی واقعاً نگران و دلسوز زنان و جوانان کشورمان است؟ 

این روزنامه افزوده است: حال که دشمن با برنامه و تدارک وسیع برای اجرای نسخه آندلسی کردن کشورمان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند، وظیفه همه دستگاه‌ها و مروجین و مبلغین ارزش‌های اسلامی از رسانه‌ها تا صاحبان تریبون، متولیان آموزش و پرورش و آموزش عالی و... است که با ارائه جذاب و علمی و به روز ارزش‌های اسلامی و زیبایی‌های دینداری به نسل نوجوان و جوان همچون گذشته نقشه شوم دشمن در دین‌زدایی از این سرزمین را نقش بر آب کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها