کد خبر: 610223
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۰۱
| |

روزنامه وطن امروز هشدار داد:

رواج یک سبک زندگی جدید؛ معتقد به ارزش‌های مذهبی به غیر از حجاب!

روزنامه وطن امروز نوشت: در صورت استمرار پدیده‌ بی‌حجابی با نقش‌آفرینی عناصر مغرض و تداوم انفعال مردم و حاکمیت در کنترل آن، بی‌حجابی با انگیزه‌های سهل‌انگارانه توسعه می‌یابد و بزودی با سبک زندگی معتقد به ارزش‌های مذهبی منهای حجاب روبه‌رو خواهیم شد.

رواج یک سبک زندگی جدید؛ معتقد به ارزش‌های مذهبی به غیر از حجاب!
کد خبر: 610223
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۶:۲۰:۰۱

روزنامه وطن امروز هشدار داده در صورت استمرار بی‌حجابی، به زودی سبک زندگی معتقد به ارزش‌های مذهبی منهای حجاب رواج پیدا خواهد کرد.

به گزارش وطن‌ امروز، در صورت استمرار پدیده‌ بی‌حجابی با نقش‌آفرینی عناصر مغرض و تداوم انفعال مردم و حاکمیت در کنترل آن، بی‌حجابی با انگیزه‌های سهل‌انگارانه توسعه می‌یابد و بزودی با سبک زندگی معتقد به ارزش‌های مذهبی منهای حجاب روبه‌رو خواهیم شد. در چنین شرایطی بی‌حجابی رفته‌رفته از دایره منکرات خارج می‌شود و ده‌ها معضل اجتماعی و فرهنگی و قضایی دیگر می‌آفریند.

این روزنامه اصولگرا تاکید کرده است: عجالتا تا اطلاع ثانوی انگیزه‌های کشف حجاب را نباید ساده‌انگارانه تفسیر کرد. اگرچه نمی‌توان درباره انگیزه‌ها، قضاوت مطلق داشت و حتما استثناهایی نیز وجود دارد اما به نظر می‌رسد برای این طیف از افراد در کنار امر به معروف و نهی از منکر، سایر راهکارهای قانونی و امنیتی را نیز باید مد‌نظر داشت. بدیهی است وحدت با آنها که عامدانه از گناه اجتماعی قبح‌زدایی می‌کنند، هرگز موضوعیت نخواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

    خیلی جالبه حتی یک بار هم درباره گرانی و تورم که چطور گریبان ملت رو گرفته و فشارش هر روز بیشتر میشه نمینویسی شاید بابت نوشتن اونا پولی بابتش به شما نمیدن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها