کد خبر: 620031
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

روزنامه جام‌جم:

هیچ‌کس مانند شهید بهشتی با صراحت و با حجم زیاد بر حجاب اجباری پافشاری نکرده است

روزنامه جام‌جم با اشاره به بیلبوردهای نظرات شهید بهشتی(ره) با موضوع حجاب نوشت: آن شهید بزرگوار، حتی در رتبه بالاتری از امثال امام خمینی(ره) و دیگر علمای متعهد و انقلابی ما در دفاع از الزام قانونی حجاب قرار می‌گیرد و بنده هیچ شخص دیگری را که با این حجم و صراحت، از این مقوله دفاع و بر آن پافشاری کرده باشد، سراغ ندارم.

هیچ‌کس مانند شهید بهشتی با صراحت و با حجم زیاد بر حجاب اجباری پافشاری نکرده است
کد خبر: 620031
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۷:۰۰:۰۰

روزنامه جام جم تاکید کرده که هیچ کس مانند شهید بهشتی با صراحت و با حجم زیاد بر حجاب اجباری پافشاری نکرده است.

به گزارش جام جم، جناح اصلاح‌طلب تا انکار ضروریات دین و نفی جنبه‌های سیاسی و اجتماعی آن پیش‌رفته و از دیدگاه‌ها و کرده‌های گذشته‌ خود ابراز پشیمانی می‌کند. در نمونه متاخر این رخداد، به بهانه نصب بیلبوردهایی از نظرات مرحوم شهید بهشتی(ره) در خیابان‌های تهران با موضوع حجاب، جمعی از همان حضرات مذکور، نه‌تنها به این اقدام تبلیغاتی حمله‌ور شدند بلکه با وقاحت تمام، انتساب هرگونه اظهارنظر هوادارانه پیرامون حجاب‌اجباری را به آن شهید بزرگوار انکار کردند.

این روزنامه افزوده است: به اعتقاد نگارنده، سخنان به‌جامانده از شهید بهشتی، در مقام دفاع از حجاب‌اجباری، و تبیین دلایل وجوب آن، و آثار مخرب حجاب اختیاری، به حدی مفصل، واضح و صریح است که هرگونه تلاش برای اثبات آن، سبب کمرنگ‌شدن اصل گفتارهای وی شده و از حق مطلب می‌کاهد. بلکه اینجانب بر این باورم که آن شهید بزرگوار، حتی در رتبه بالاتری از امثال امام خمینی(ره) و دیگر علمای متعهد و انقلابی ما در دفاع از الزام قانونی حجاب قرار می‌گیرد و بنده هیچ شخص دیگری را که با این حجم و صراحت، از این مقوله دفاع و بر آن پافشاری کرده باشد، سراغ ندارم. مطابق با نظر صریح آیت‎‌ا... بهشتی، کشف حجاب در جامعه اسلامی با مراحل بالای نهی از منکر، که همان اعمال قوه قهریه و گرفتن آزادی‌های فردی است، روبه‌رو خواهد شد و این وظیفه‌ «نهادهای مسئول» است که به «مهار» این «آزادی‌های نامشروع» مبادرت کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها