کد خبر: 619419
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جمهوری اسلامی:

اگر شهید بهشتی می‌ماند، قوه قضائیه به درستی خانه عدالت و مجلس خانه واقعی ملت بود

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر بهشتی می‌ماند، قوه قضائیه به درستی خانه عدالت بود. اگر بهشتی می‌ماند، مجلس خانه واقعی ملت بود. اگر بهشتی می‌ماند، مدیریت قدرتمند و سالم و صالح بر کشور سایه می‌افکند و حکمرانی بر مبنای تعالیم اسلام این کشور را به صلاح و سداد رهنمون می‌شد.

اگر شهید بهشتی می‌ماند، قوه قضائیه به درستی خانه عدالت و مجلس خانه واقعی ملت بود
کد خبر: 619419
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۲:۲۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی معتقد است که اگر شهید بهشتی زنده بود، قوه قضائیه به درستی خانه عدالت و مجلس خانه واقعی ملت بود.

به گزارش جمهوری اسلامی، فکر می‌کنید بهشتی را چرا در اولین سال‌های عمر نظام جمهوری اسلامی به شهادت رساندند؟ پاسخ اینست که چون می‌دانستند او قدرت شناخت «دزدان با چراغ» را داشت و از این اراده و عزم قاطع نیز برخوردار بود که در برابر تمام دزدان و راهزنان اعم از راهزنان عقیده و دزدان انواع کالاهای مادی و معنوی بایستد. همین ایستادگی بود که دشمنان ملت ایران را به حذف بهشتی مصمم کرد و بعد از ترور شخصیت، او را در اوج مظلومیت به شهادت رساندند.

این روزنامه افزوده است: دشمنان، با حذف بهشتی جنایت بزرگی مرتکب شدند و خیانت بزرگی به ملت ایران کردند ولی در این واقعیت نمی‌توان تردید کرد که آنها تشخیص درستی از او داشتند و می‌دانستند که اگر او را حذف نکنند نظام جمهوری اسلامی به اهداف خود می‌رسد و مردم ایران همواره با عشق و علاقه قلبی از این نظام حمایت خواهند کرد. اگر بهشتی می‌ماند، قوه قضائیه به درستی خانه عدالت بود. اگر بهشتی می‌ماند، مجلس خانه واقعی ملت بود. اگر بهشتی می‌ماند، مدیریت قدرتمند و سالم و صالح بر کشور سایه می‌افکند و حکمرانی بر مبنای تعالیم اسلام این کشور را به صلاح و سداد رهنمون می‌شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها