کد خبر: 614193
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۱:۰۰:۰۰
| |

روزنامه همشهری هم به صف مخالفان لایحه حجاب‌وعفاف پیوست

روزنامه همشهری نوشت: در لایحه حجاب هیچ ردی از قاطعیت دیده نمی‌شود و این موضوع به مخاطبان القا می‌شود که اراده‌ای فولادی برای مقابله با معضل حجاب وجود ندارد.

روزنامه همشهری هم به صف مخالفان لایحه حجاب‌وعفاف پیوست
کد خبر: 614193
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۲ ۲۱:۰۰:۰۰

روزنامه همشهری هم به صف مخالفان و منتقدان لایحه حجاب و عفاف پیوسته است.

به گزارش همشهری، در متنی که در فضای مجازی به‌عنوان لایحه جدید عفاف و حجاب منتشر شده قوانین و مقررات دستخوش تغییرات وسیع و نگران‌کننده شده است که اگر صحت داشته باشد، ضربه بدی به حیثیت رفیع دستگاه قضایی است. رکن این تغییرات هم این است که مرجع قضایی کشور عدم‌رعایت حجاب شرعی را تا قبل از آنکه منجر به کشف حجاب کامل سر شود، کلا کیفرزدایی و به امری کاملا مجاز تبدیل کرده و حتی از ممانعت فیزیکی ضابطین مقابل افراد مجرم - حتی اگر بی‌حجاب کامل یا نیمه برهنه باشند، تا وقتی کاملا برهنه نشوند- جلوگیری می‌کند!

این روزنامه مطلب دیگری به نقل از امید ستاری، فعال فرهنگی و سیاسی رسانه نوشته است: در این طرح اینطور تصور می‌شود که هیچ اعتقادی برای برخورد قاطع با بحث برهنگی و کشف حجاب وجود ندارد.گوئی از یک‌سو ترس از برخورد میدانی با هنجارشکن‌ها دارند اما از سوی دیگر با مطالبه قشر مومن و انقلابی برای برخورد با بی‌حجابی مواجهند.ظاهر خروجی این لایحه برخورد با بی‌حجابی است، اما باطن آن هیچ خروجی‌ای نخواهد داشت.

روزنامه همشهری تاکید کرده است: در لایحه حجاب هیچ ردی از قاطعیت دیده نمی‌شود و این موضوع به مخاطبان القا می‌شود که اراده‌ای فولادی برای مقابله با معضل حجاب وجود ندارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها