کد خبر: 619374
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان:

موفقیت‌های دولت رئیسی اصلاح‌طلبان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته

روزنامه کیهان نوشت: ظاهرا موفقیت‌های دولت رئیسی در دو سال گذشته در تغییرات به نفع مردم به‌ویژه در سیاست خارجی، سلامت، اقتصاد و... و عیان شدن بیشتر ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با حرام کردن سال‌های فرصت خدمت، این طیف را به وحشت و هذیان‌گویی ‌انداخته است.

موفقیت‌های دولت رئیسی اصلاح‌طلبان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته
کد خبر: 619374
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۲۱:۴۰:۰۰

روزنامه کیهان با حمله به اصلاح‌طلبان مدعی شد که موفقیت‌های رییسی آنان را به وحشت و هذیان‌گویی انداخته است.

کیهان نوشت: ظاهرا موفقیت‌های دولت آیت‌الله رئیسی در دوسال گذشته در تغییرات به نفع مردم به‌ویژه در سیاست خارجی، سلامت، اقتصاد و... و عیان شدن بیشتر ناکارآمدی اصلاح‌طلبان و اعتدالیون با حرام کردن سال‌های فرصت خدمت، این طیف را به وحشت و هذیان‌گویی ‌انداخته است.

این روزنامه افزوده است: در حالی که دولت مورد حمایت این طیف کشور را با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها به دولت رئیسی تحویل داده بود و در روزهای آخر کرونا بیش از 700 نفر از هموطنانمان کشته می‌گرفت و روحانی خود را در دفتر کار خود حبس کرده بود، دولت قبل حتی از پرداخت حقوق کارکنان خود عاجز بود و برای توزیع مرغ مصرفی مردم قرارگاه تشکیل می‌داد‌، دولت رئیسی در مدت زمان کوتاهی توانست با اقدامات بعضا عاجل و فوری بر بسیاری از این مشکلات فایق آید و در حوزه‌های مختلف نیز دستاوردهای قابل توجه و چشمگیری نیز داشته باشد، از این رو طبیعی است طیف بی‌کارنامه برای سرپوش گذاشتن بر ناکارآمدی و فضاحت مدیریتی دولت مورد حمایت خود و همچنین فرار از پاسخگویی بر شدت تخریب‌های علیه دولت رئیسی روی آورد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها