کد خبر: 619369
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۱:۲۰:۰۰
| |

منصور حقیقت‌پور:

این ملت باشعور نیاز به قیم سیاسی بی‌مسئولیت ندارند

منصور حقیقت‌پور نوشت: به ظاهر پدربزرگ‌ها که خود را قیم یک طبقه سیاسی می‌دانند، بدانند این ملت دارای شعور سیاسی بی‌همتا و هوش فوق‌العاده است. این مردم خود می‌توانند راه را از کژراهه‌ها تشخیص دهند و این ملت باشعور نیاز به قیم سیاسی بی‌مسئولیت ندارند.

این ملت باشعور نیاز به قیم سیاسی بی‌مسئولیت ندارند
کد خبر: 619369
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ۱۱:۲۰:۰۰

منصور حقیقت‌پور در یادداشتی با عنوان «ظهور منادیان بی‌اثر صلح و عدالت و توسعه» در روزنامه اعتماد نوشت: همواره در آستانه انتخابات منتظر ظهور و نزول منادیان وحدت و پیشرفت هستیم؛ افراد جریاناتی که وارد صحنه می‌شوند و خود را دلسوز مردم نشان می‌دهند. برادر بزرگ‌هایی که در طول سال‌ها در غیبت قرار دارند، لکن در آستانه انتخاب احساس تکلیف می‌کنند از عرش آقایی خود نزول کرده و پا به فرش مردم می‌گذارند و با ژست مصلحانه به هدایت و دلالت مردم می‌پردازند. این به ‌ظاهر پدربزرگ‌ها خود را قیم یک طبقه سیاسی دانسته و با طی‌الارض در استان‌ها به دنبال جذب افکار عمومی و سازماندهی سیاسی هستند.

 این عناصر قیم‌مآب هنوز قائل به بلوغ، سیاسی شناختی مردم ایران نیستند و همواره فکر و اندیشه خود را برتر معرفی می‌کنند. این آقایان قیم‌مآب در دوره‌های گذشته چه جریانات و افرادی را بر اریکه قدرت مسلط کرده‌اند و آیا پاسخگوی خسارت‌های وارده بر صحنه‌های سیاسی، اقتصادی و مدیریتی کشور هستند؟ اصولا این عناصر، پاسخگوی رفتار خودشان نیستند صرفا از موضع پدربزرگ خواستار حرف‌شنوی مردم ایران هستند و برای آنها نقشه راه ترسیم می‌کنند. 

این عناصر جا دارد که بدانند این ملت دارای شعور سیاسی بی‌همتا و هوش فوق‌العاده است. این مردم خود می‌توانند راه را از کژراهه‌ها تشخیص دهند و این ملت باشعور نیاز به قیم سیاسی بی‌مسوولیت ندارند. 

امید است مردم عزیز ایران در آستانه ورود به فضای قبل از انتخابات مجلس دوازدهم نسبت به تعطیل کردن مغازه‌های دونبش عناصر قیم اقدام کنند و با مشارکت فعال خود در انتخابات کشور را به سمت کشف افق‌های تازه رهنمون شوند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها