کد خبر: 618526
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۰:۲۳
| |

منصور حقیقت‌پور:

جنب‌و‌جوشی در نهادهای مختلف کشور برای برگزاری انتخابات رقابتی ملاحظه نمی‌شود

منصور حقیقت‌پور نوشت: ظاهرا هیچ خبری از فاعل فرضی نیست و جنب‌و جوشی در نهادهای مختلف کشور ملاحظه نمی‌شود.

جنب‌و‌جوشی در نهادهای مختلف کشور برای برگزاری انتخابات رقابتی ملاحظه نمی‌شود
کد خبر: 618526
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۰۸:۴۰:۲۳

«در مسیر تحقق یک مطالبه» عنوان یادداشت منصور حقیقت‌پور برای روزنامه اعتماد است که در آن آمده: رهبری در ضیافت افطاری کارگزاران نظام در خصوص انتخابات آینده مطالبه انتخابات سالم، توأم با امنیت، پرشور و رقابتی را طرح کردند.  واقع آن است که جمهوری اسلامی ایران که در طول حیات خود شاهد شکوفایی مردم‌سالاری دینی بوده و حضور 98 درصدی مردم در انتخابات را در پیشینه خود دارد، می‌تواند شاهد تحقق مطالبه رهبر فرزانه خود در انتخابات باشد. ضمن اینکه لازم است مردم با حضور چشمگیر خود مهر تایید مجددی به نظام بزنند.

رهبری اعلام کردند که توقع دارند راهبردهای این حرکت مردمی تدوین شود و جامعه آماده برداشتن این گام اساسی باشد. پس از گذشت قریب به یک ماه با عنایت به اینکه صرفا 39 هفته به روز موعود یعنی روز انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است سوال ما این است که رهبری معظم که همواره ایده‌پردازی ممتاز بوده‌اند خطاب‌شان به کدام دستگاه حکمرانی جهت تدوین راهبردها بوده است؟ آیا وزارت کشور باید این مسوولیت خطیر را انجام دهد، آیا صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مسوول تدوین این راهبرد است، یا اینکه شورای نگهبان باید ارایه راهبرد نماید آیا شورای تشخیص مصلحت نظام باید طراحی کند؟

ظاهرا هیچ خبری از فاعل فرضی نیست و جنب‌و جوشی در نهادهای مختلف کشور ملاحظه نمی‌شود. نکند این بار نیز این رهنمود گهربار مقام رهبری شبیه به انتخاب 1400 شود که ایشان فرمودند: «در حق کسی ظلم و تعدی شده است و باید جبران شود» که متاسفانه جبرانگر، جبران نکرد و تقطه تاریکی در تاریخ مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی ثبت گردید و مردی از نام‌آوران مورد تایید رهبری مظلوم واقع شد. امیدوارم مخاطب مطالبه رهبری هر که باشد سریع‌تر راهبردهای تدوین شده جهت انتخابات سالم، پرشور، پرامنیت و رقابتی را اعلام کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها