کد خبر: 619157
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۰:۵۰:۱۵
| |

واکنش پیرهادی به جوابیه میرسلیم:

میرسلیم بابت آسیب به دوستان پسرش در آلبانی نمی‌داند چه می‌گوید!

محسن پیرهادی در پاسخ به جوابیه میرسلیم گفت: احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.

میرسلیم بابت آسیب به دوستان پسرش در آلبانی نمی‌داند چه می‌گوید!
کد خبر: 619157
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۲ ۲۰:۵۰:۱۵

محسن  پیرهادی در پاسخ به جوابیه مصطفی میرسلیم نوشت:احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید.

به گزارش دیده بان ایران، پیرهادی در این پاسخ نوشت:

از آنجا که میرسلیم خواهان شفافیت هست، خوب است ابتدا خودشان میدان‌دار شوند و ابهامات زیر را توضیح دهند؛

١- منزل مسکونی مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس یازدهم و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقیقا در کدام قسمت ولنجک واقع است و بر چه اساسی ایشان با متوسط قیمت متری ۲۵۰ میلیون تومان زمین، قسمتی از ولنجک را کارمندنشین می‌دانند آن هم در حالی که میانگین حقوق و درآمد کارمندان دولت به سقف ۲۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد.

٢- آنطور که میرسلیم اعلام کرده و موقعیت خانه‌اش را محله کارمندنشین ولنجک می‌داند، باید توضیح دهد که این ملک را از کدام سازمان و نهاد و اداره‌ای دریافت کرده و آیا دیگر کارمندان و کارکنان آن نهاد هم از چنین موقعیت مشابهی بهره برده‌اند یا ساکن شدن ایشان در این منطقه حکم بردن بلیط بخت‌آزمایی را از میان جمعیت ۵ میلیون نفری کارمندان دولت داشته است؟

٣- آقای میرسلیم خوب است توضیح دهند متراژ ملک چقدر است؟ به بیان دیگر نهاد کارمندپرور مطلوب ایشان چه متراژ ملکی را و با چه قیمت و چه شرایطی به ایشان واگذار کرده‌اند؟ آیا قیمت و شرایط این واگذاری دیگر کارمندان و همکاران آن زمان میرسلیم را شامل می‌شده است؟ اگر مشمولیت عام نداشته آقای میرسلیم بر چه اساس و استدلالی حاضر به خرید این ملک شده‌اند؟

شنیدیم قیمت خرید زمین توسط ایشان زیر ۵۰ هزارتومان بوده لطفا تایید یا رد کنند.

۴- در جریان مباحث طرح شده در فضای مجازی، این شائبه ایجاد شده است که این ملک به صورت اقساطی به آقای میرسلیم واگذار شده؛ خوب است ایشان روشن کنند که آیا واگذاری قسطی این ملک به ایشان صحت دارد؟ اگر صحت دارد شرایط اقساط و مبالغ پرداختی ایشان چگونه بوده است؟

۵- گفته می‌شود که ملک محل سکونت آقای میرسلیم دارای پروانه ساخت برای سه طبقه بوده است اما او ۵ طبقه ساخت و ساز کرده است؛ یعنی دو طبقه اضافه بر جواز ساخت داشته است. پاسخ ایشان به این تخلف قانونی چیست؟

۶- در نهایت آقای میرسلیم باید برای افکار عمومی روشن کنند که کدام کارمند دولتی توان ساخت ۵ طبقه آپارتمان با متراژ چندصد متری در محله ولنجک حتی به گفته ایشان قسمت نه چندان اعیان‌نشین آن را دارند؟

٧- مباحثی هم در گفت و شنودهای غیررسمی در مورد تضییع حق همسایه و آداب همسایه‌داری ایشان در جوار همین ملک مطرح شده که فعلا در اولویت ما برای طرح سؤال از ایشان قرار ندارد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها