کد خبر: 619013
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۲۳:۲۰:۲۷
| |

پاسخ دوم دفتر میرسلیم به محسن پیرهادی: چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد

دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است!

پاسخ دوم دفتر میرسلیم به محسن پیرهادی: چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد
کد خبر: 619013
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ ۲۳:۲۰:۲۷

دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.

دفتر سید مصطفی میرسلیم پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس که گفته بود: «احتمالا کسی که فرق ۲۰۶ و لندکروز را نمی‌دانست بابت آسیبی که دوستان پسرش در آلبانی دیده‌اند به‌هم ریخته و نمی‌داند چه می‌گوید. دوره اینکه برای تخریب، تهمت را با سؤال مطرح کنید گذشته است. سؤال نپرسید؛ هر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید» را به صورت اختصاصی به دیده‌بان ایران ارسال کرده است.

متن جوابیه دفتر میرسلیم بدین شرح است:

به نام خدا

دو چیز طیرهٔ عقل است، دم فرو بستن

به  وقت گفتن  و  گفتن  به وقت خاموشی!

اعضای دفتر جناب آقای مهندس میرسلیم به تأسّی از ایشان، پاسخ گستاخی‌ها را نیز آمیخته به ادب داده‌اند و می‌دهند و نیک میدانند که ادب، البته آداب دارد و بدین سبب است که حتی در مقابل اسائه ادب اولیه جناب محسن پیرهادی، مودبانه به تذکراتی بسنده و خود و ایشان را به سخنی از نبی اکرم (ص) توصیه کردند و بسا عجبا که همان یادداشت کوتاه، این نمایندهٔ محترم را آنچنان برآشفت و او را به بافتن رطب و یا بس رهنمون شد که صغیر و کبیر از  کلام معوجّ وی در اعجابند! 

گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند و این جوان ناپخته را عصبانی کرد و عرض خود برد و زحمت ما داشت.

والعاقبت للمتقین.

دفتر جناب آقای سیّدمصطفی میرسلیم

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها