کد خبر: 617634
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۳:۴۵:۴۳
| |

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه:

ارتفاعات کوسالان سروآباد از لوث وجود عناصر ضدانقلاب پاک‌سازی شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از پاک‌سازی کامل ارتفاعات کوسالان در شهرستان سروآباد از لوث وجود عناصر وابسته به گروهک‌های ضدانقلاب خبر داد.

ارتفاعات کوسالان سروآباد از لوث وجود عناصر ضدانقلاب پاک‌سازی شد
کد خبر: 617634
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۴ ۱۳:۴۵:۴۳

سردار محمد‌تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در حاشیه رزمایش بزرگ سپاه بیت‌المقدس در منطقه کوسالان سروآباد، به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه چندسالی بود افراد وابسته به گروهک‌های ضد‌انقلاب در این منطقه موجب آزار و اذیت مردم شده بودند که این اقدام در راستای تأمین امنیت و آسایش مردم انجام شد.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به طبیعت بکر منطقه کوسالان افزود: افراد وابسته به گروهک‌های ضد‌انقلاب این مناطق را که دارای طبیعتی بکر و مستعد برای دامداری است و برای مردم ارزشی حیاتی دارد جولانگاه خود کرده ‌و باعث شده بودند مردم احساس امنیت نداشته باشند و دامداری خود را رها کنند.

به‌گفته فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، دام‌هایی که برای مردم درآمدزا بودند و بسیاری از مردم معیشت خود را از طریق دامداری تأمین می‌کردند دیگر در منطقه کوسالان نمود سابق را نداشتند و مردم از این مسئله متضرر شده بودند.

وی گفت: یکی از دلایل اصلی این مسئله، ناامنی‌‌ای بوده است که گروهک‌های ضدانقلاب به وجود آورده‌اند اما با تلاش نیروهای قرارگاه شهید شهرامفر و سپاه بیت‌المقدس که جای قدردانی دارد، این منطقه پاک‌سازی شده و باقیمانده این افراد که خود را مخفی کرده‌اند در حال پاک‌سازی هستند.

سردار اوصانلو به گروهک‌های ضدانقلاب هشدار داد: پاک‌سازی این‌ مقرها تا نابودی آخرین نفر از این افراد ادامه خواهد داشت. این جرثومه‌های فساد که باعث ایجاد ناامنی برای مردم می‌شوند باید نابود شوند و مردم نیز باید در این مسئله ما را یاری کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه ابراز داشت: وجود این تروریست‌ها امنیت مردم را مخدوش کرده بود و مردم باید کمک کنند تا امنیت ایجاد شود و ارتقا یابد و زندگی باآرامشی داشته باشند.

سردار اوصانلو یادآور شد: ایجاد امنیت آرامش را به‌همراه خواهد داشت و این در حالی میسر خواهد بود که این تروریست‌ها که آرامش مردم را مخدوش کرده‌اند نابود شوند و در منطقه حضور نداشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها