کد خبر: 617471
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۶:۲۵:۱۱
| |

انتقاد تند نماینده مجلس از معاون وزیر صمت:

به کسی که چندین پرونده قضایی دارد، مدام تریبون می‌دهند!

به گفته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صمت کنونی پرونده‌ای به اتهام اخلال در روند تولید و اقتصاد کشور در بازرسی کل کشور دارد.

به کسی که چندین پرونده قضایی دارد، مدام تریبون می‌دهند!
کد خبر: 617471
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۶:۲۵:۱۱

سیداحمد رسولی نماینده مجلس انتقادات تندی علیه معاون وزیر صمت مطرح کرد و گفت: او در بازرسی کل کشور تفهیم اتهام شده و پرونده‌اش به خاطر اخلال در روند تولید و اقتصاد کشور، با تغییر غیر قانونی ردیف گروه کالایی ۴ (کالاهائی که ورود آن به کشور ممنوع است) و واردات و هدررفت ارز کشور، بررسی شده است.

به گزارش رویداد24، مهم‌ترین بخش‌های سخنان سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی را می‌خوانید:

  • صداوسیما به شخصی تریبون می‌دهد که در بازرسی کل کشور تفهیم اتهام شده و پرونده‌اش به خاطر اخلال در روند تولید و اقتصاد کشور، با تغییر غیر قانونی ردیف گروه کالایی ۴ (کالاهائی که ورود آن به کشور ممنوع است) و واردات و هدر رفت ارز کشور، بررسی شده ‌است.
  • در جلسه کمیسیون صنایع به آقای علی‌آبادی هم گفتم همین افراد در وزارت صمت فاطمی امین را زمین زدند مراقب باشید. از طرف دیگر حسب اطلاع از شاکیان پرونده این آقا دارای چندین پرونده از جمله دادسرای جرائم کارکنان دولت و دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۸ و در دادسرای ناحیه ۶ که ارجاع شده به کلانتری ۱۰۷ فلسطین.
  • مگر وزارت صمت ملک شخصی شما است که جلو ورود صنعتگران را می‌گیرید وزارت صمت باید خانه و پناهگاه صنعتگران باشد نه اینکه بنا به میل شخصی خود با آن‌ها رفتار کنیم بر همین اساس پرونده‌ای در حراست وزارت صمت تشکیل شده و هم زمان این پرونده در معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات و بازرسی کل کشور و بازرسی ریاست جمهوری در حال پیگیری است.
  • وقاحت این فرد به آنجا رسیده که در یک جلسه عمومی با حضور آقای آزادیخواه، مدیران وزارت صمت و فعالان اقتصادی بخش خصوصی حضور داشتند به یک صنعتگر و کارخانه‌دار با سابقه اتهام گرانفروشی و تخلف می‌زند و وقتی آن فرد می‌گوید ما تاکنون هیچ پرونده‌ای در تعزیرات نداشته‌ایم معاون صنایع عمومی وزارت صمت با وقاحت تمام اعلام می‌کند که می‌دهم برایتان پرونده بسازند! 
  • اگر علی‌آبادی می‌خواهد وزارتش مانند فاطمی‌امین زمین نخورد بهتر است فکری به حال معاونت صنایع عمومی خود کند که بارها ضد فرمایش و نظر مقام معظم رهبری عمل کرده است. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها