کد خبر: 610389
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

کنایه پسااستیضاحی به رئیسی:

وزیر صمت بعدی نگوید من کاره‌ای نیستم!

روزنامه جوان نوشت: دغدغه‌مندان انتظار دارند شخصی به عنوان وزیر «صنعت، معدن و تجارت» به مجلس معرفی شود که وقتی درباره بازار خودرو یا دیگر کالا‌ها از وی سؤال پرسیده می‌شود، نگوید من که کاره‌ای نیستم و یکی از آن ۲ هزار نفری هستم که در زمینه خودرو تصمیم می‌گیرند!

وزیر صمت بعدی نگوید من کاره‌ای نیستم!
کد خبر: 610389
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۱۶:۲۰:۰۰

روزنامه جوان از رییس دولت خواسته فردی را به عنوان وزیر صمت معرفی کند که وقتی از او پرسشگری می‌شود، نگوید من کاره‌ای نیستم!

به گزارش جوان، دغدغه‌مندان انتظار دارند شخصی به عنوان وزیر «صنعت، معدن و تجارت» به مجلس معرفی شود که وقتی درباره بازار خودرو یا دیگر کالا‌ها از وی سؤال پرسیده می‌شود، نگوید من که کاره‌ای نیستم و یکی از آن ۲ هزار نفری هستم که در زمینه خودرو تصمیم می‌گیرند! اگر کسی فکر می‌کند وزیر کاره‌ای نیست، نباید به صندلی قدرت تکیه بزند، چه آنکه ما مدیر مقتدر و مستقل می‌خواهیم؛ کسی که بتواند با مافیا مقابله و خود را هزینه کند، کسی که بتواند بازار خودرو را از دست مافیا نجات و سامان دهد، شبکه توزیع کالا را شفاف کند، بازار لوازم خانگی را از انحصاب بیرون آورد، بر قیمت‌ها نظارت داشته باشد. کسانی را می‌خواهیم که بازار آشفته، سرازیر گشته و پریشان خودرو را مدیریت کنند.

این روزنامه در پایان نوشته است: امید می‌رود دولت هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف وزارت صمت اهتمام جدی داشته باشد و با استقبال از نقد و نظر دغدغه‌مندان به حرکت شتابان پیشران اقتصادی کشور کمک کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها