کد خبر: 616359
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه جوان:

در طول تاریخ چندهزار ساله ایران، تنها تحول بدون دخالت خارجی، انقلاب اسلامی است

روزنامه جوان نوشت: در طول تاریخ چند هزارساله سکونت انسان در این فلات، تنها تحول عمیقی که با اراده ملت ایران و بدون دخالت خارجی به نتیجه رسیده، همین «انقلاب اسلامی» بوده است.

در طول تاریخ چندهزار ساله ایران، تنها تحول بدون دخالت خارجی، انقلاب اسلامی است
کد خبر: 616359
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه جوان تاکید کرده که در طول تاریخ چندهزار ساله سکونت انسان در ایران، تنها تحول بدون دخالت خارجی، انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش جوان، امام (ره) «ما می‌توانیم» را بار دیگر به مردم و نخبگان ایران یادآوری کرد و آموخت که چگونه می‌توان با دست‌های خالی، اما متکی به ایمان و اراده‌های پولادین، ناشدنی را شدنی کرد. دستاورد‌های متعدد علمی و صنعتی کشور با وجود تحریم‌های متعدد و روزافزون حاصل همین باور به «ما می‌توانیم» است که حضرت امام به همگان تعلیم داد.

روزنامه جوان در پایان تاکید کرده است: البته دستاورد‌های نهضت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به همین‌ها محدود نمی‌شود، اما نباید فراموش کرد که در طول تاریخ چند هزارساله سکونت انسان در این فلات، تنها تحول عمیقی که با اراده ملت ایران و بدون دخالت خارجی به نتیجه رسیده، همین «انقلاب اسلامی» بوده است. تاریخ ۶۰ ساله این نهضت و نظام نشان داد که ایرانی می‌تواند برخلاف میل ابرقدرت‌­ها سرنوشت خود را رقم بزند و این البته دستاورد کمی نیست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها