کد خبر: 616106
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۰۸:۳۰:۲۵
| |

مصطفی پورمحمدی، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی:

از راه امام فاصله گرفتیم/ دچار گسست شدیم

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی، گفت: وقتی ما گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم. چون امام نشان داد که می‌شود در بین همین ملت به بهترین شکل همبستگی و پیوستگی عمیق را در جامعه به وجود آورد.

از راه امام فاصله گرفتیم/ دچار گسست شدیم
کد خبر: 616106
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۴ ۰۸:۳۰:۲۵

مصطفی پورمحمدی، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در واکنش به این نکته که «در سال‌های اخیر مشکلاتی پدید آمده و این همبستگی دچار خدشه شده است»، اظهار داشت: بله، این دغدغه ماست. وقتی ما متاسفانه این گسست‌های اجتماعی را مشاهده می‌کنیم، باید بفهمیم که ظاهراً یک مقداری از راه امام فاصله گرفتیم. چون امام نشان داد که می‌شود در بین همین ملت با بهترین شکل همبستگی و پیوستگی عمیق را در جامعه به وجود آورد. پس معلوم است که ما در کارکردها، در هدف‌گذاری‌ها، در پیام‌هایی که تولید می‌کنیم، در نوع رفتارمان و در خلق‌وخوی‌مان با راه امام فاصله گرفتیم که دچار این گسست‌ها شدیم.

به گزارش ایلنا، رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در اظهار داشت: البته باید توجه داشته باشیم که دشمنان هم فعال هستند، امام یک حرکت عمده‌اش این بود که در دشمن‌شناسی و در زمان‌شناسی فوق‌العاده بود و اجازه نمی‌داد که دشمنان بر شرایط کشور مسلط شوند، ما هم باید سعی کنیم این روحیه و آموزه‌ای که امام به ما یاد داد را حفظ کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها