کد خبر: 615756
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۰:۰۰
| |

تذکر روزنامه اصولگرا به مسئولان:

پنجره احیای برجام همیشه باز نمی‌ماند؛ از فرصت استفاده کنید

روزنامه خراسان با تاکید بر نزدیک بودن توافق ایران و غرب نوشت: این فرصت اگرچه سخت و پس از ۹ ماه دعوا، میانجی‌گری، رد و بدل شدن پیام و کار دیپلماتیک به دست آمده، اما همیشگی نیست و باید از این پنجره باز شده به خوبی استفاده کرد تا از دست نرود.

پنجره احیای برجام همیشه باز نمی‌ماند؛ از فرصت استفاده کنید
کد خبر: 615756
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۱ ۱۹:۰۰:۰۰

روزنامه اصولگرای خراسان توافق ایران و غرب بر سر احیای برجام را نزدیک دانسته و در همین حال به مسئولان تذکر داده که این پنجره همیشه باز نیست و باید از این فرصت استفاده کرد.

به گزارش خراسان، همان طور که پیش بینی می شد سفر سلطان عمان به تهران تنها یک سفر دوجانبه یا حداکثر درباره روابط ایران و مصر نبود و به نظر می رسد ابعاد مهم تری هم داشته که به ویژه در حوزه مذاکرات هسته ای باید در آینده نزدیک شاهد تحولاتی پس از چند ماه بن بست باشیم . سفر مخفیانه مشاور ارشد بایدن در امور خاورمیانه به عمان قبل از سفر سلطان عمان به تهران ، اظهارات رابرت مالی مسئول میز ایران در ایالات متحده ، اعلام بسته شدن پرونده یک مکان ادعایی آژانس در هفته های اخیر و اظهارات مثبت روز گذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر پیشرفت در مذاکرات ایران و آژانس همگی نشانه های امیدوار کننده ای هستند که باید با دقت بیشتر دیده شوند .

این روزنامه در ادامه تذکر داده است: البته این فرصت اگرچه سخت و پس از 9 ماه دعوا، میانجی‌گری، رد و بدل شدن پیام و کار دیپلماتیک به دست آمده، اما همیشگی نیست و باید از این پنجره باز شده به خوبی استفاده کرد تا از دست نرود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها