کد خبر: 614970
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان باز هم از روزنامه‌های اصلا‌ح‌طلب شاکی شد؛ «آدم‌ربایی» غرب را سانسور کردند!

روزنامه کیهان نوشت: اپوزیسیون خارج از کشور، در داخل امتدادی دارد که آن نیز آزادی دیپلمات ایرانی را برنتافت و عصبانی شد. مقصود مدعیان اصلاحات‌اند که در شماری از روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به خود پایان آدم ربایی غرب را سانسور کردند.

روزنامه کیهان باز هم از روزنامه‌های اصلا‌ح‌طلب شاکی شد؛ «آدم‌ربایی» غرب را سانسور کردند!
کد خبر: 614970
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۷ ۲۰:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان از رسانه‌های اصلاح‌طلب به دلیل آنچه سانسور آزادی اسدالله اسدی خوانده، شاکی شده است.

به گزارش کیهان، موج واکنش ضد انقلاب به آزادی دیپلمات بی‌گناه کشورمان، بار دیگر نشان داد اپوزیسیون از ترس تحویل به ایران توسط دولت‌های غربی به خود می‌لرزد و چقدر خود را باخته است. جز تفاله، مقام دیگری برای خود قائل نیست و احساس می‌کند غرب بار دیگر آنها را به ایران فروخته است. این احساس بی‌مایه بودن، پس از سرخوردگی و ضایع شدن ضد انقلاب در جنگ ترکیبی، سبب شده این تفاله‌ها چنان برآشفته شوند که هست و نیست خود را یکی بدانند. به خود بگویند در اغتشاشات با پشتیبانی بی‌سابقه نظام سلطه هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم، آزادی اسدالله اسدی هم به این مهمل بودن ما اضافه شد. این‌بار، دفعه اول و آخری نیست که ضد انقلاب پوچی خود را ادراک می‌کند. فتنه‌ها و توطئه‌هایی که نظام اسلامی از آنها گذر کرد، همگی نشان‌دهنده بیهودگی و بیچارگی ضد انقلاب است. عناصر مفلوک اپوزیسیون دچار زندگی بی‌حاصل و مرض لاعلاج‌اند و بی‌مصرفی خود را در آینده نیز بیشتر درک خواهند کرد.

این روزنامه در ادامه نوشته است: اپوزیسیون خارج از کشور، در داخل امتدادی دارد که آن نیز آزادی دیپلمات ایرانی را برنتافت و عصبانی شد. مقصود مدعیان اصلاحات‌اند که در شماری از روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به خود پایان آدم ربایی غرب را سانسور کردند. این طیف وطن‌فروش به عنوان شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران، همواره ایران را تخطئه و دشمن را از خباثت‌های خود تبرئه کرده و مانع از دستیابی ایران به حقوق خود شده است. این سانسور در چارچوب فکری مدعیان اصلاحات مکمل بی‌عملی دولت‌ اشرافی وابسته به این طیف (اصلاحات ـ اعتدال) در قبال خباثت مدعیان حقوق بشر و اسارت اسدالله اسدی است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها