کد خبر: 613644
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۱۷:۱۰:۳۸
| |

درخواست روزنامه کیهان از قوه قضائیه برای برخورد با «تطهیرکنندگان» محکومان خانه اصفهان

روزنامه کیهان نوشت: دستگاه قضا نباید کسانی که تطهیر جنایتکاران را وظیفه خود می‌دانند به حال خود رها کند.

درخواست روزنامه کیهان از قوه قضائیه برای برخورد با «تطهیرکنندگان» محکومان خانه اصفهان
کد خبر: 613644
|
۱۴۰۲/۰۲/۳۰ ۱۷:۱۰:۳۸

روزنامه کیهان اجرای حکم اعدام «صالح میرهاشمی»، «مجید کاظمی» و «سعید یعقوبی» را «مطالبه بر حق مردم» خوانده از دستگاه قضا خواسته با کسانی که آنها را بی‌گناه خوانند برخورد کند.

به گزارش کیهان، برخورد قاطع و سریع قوه قضائیه با چنین‌اشراری که با بی‌رحمی تمام رگبار اسلحه را به سمت مردم روانه کرده و مامور پلیس و دو جوان مدافع امنیت را به شهادت رساندند پاسخی به جا به مطالبه بر حق مردم برای مجازات ‌اشرار و عوامل داخلی دشمنان و ضد انقلاب برای ناامن‌سازی کشور است. مردم در چند ماه اغتشاشات سال گذشته به چشم خود شاهد جنایاتی فجیع از سوی عوامل دشمن و فریب خوردگان خود فروخته بودند که به اسم «زن، زندگی، آزادی»، کودکان زیادی را یتیم کرده و داغ فرزندان و همسرانی که جز حفاظت از امنیت جامعه و مردم گناهی نداشتند را بر دل خانواده‌هایی مظلوم گذاشتند.

این روزنامه سپس نوشته است: عجیب آنکه این بار هم در آستانه اجرای حکم این سه شرور آدم کش که علاوه‌بر اعترافات صریح در دادگاه، تصاویر به دست آمده از گوشی‌های همراه آنها حاوی اعتراف و گردنکشی و عزم آنها بر ادامه جنایت‌هایشان دارد، عده‌ای از چهره‌های منفور به اصطلاح مشهور و برخی فریب‌خوردگان جاهل، هم نوا با اینترنشنال و رسانه‌های معاند دیگر برای غالب کردن فضای رسانه‌ای وارونه، سعی در تطهیر و بی‌گناه نشان دادن این قاتلان داشتند که با توجه به عیان بودن ماجرا جز ایجاد نفرت از خود نتیجه‌ای نگرفتند. با این حال دستگاه قضا نباید کسانی که تطهیر جنایتکاران را وظیفه خود می‌دانند به حال خود رها کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها