کد خبر: 613551
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۳:۴۸:۱۹
| |

کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران:

دشمن بداند که مردم در سختی‌ها خم به ابرو نیاوردند؛ همیشه هم چهره شادابی دارند

خطیب جمعه تهران گفت: دشمن بداند مردم با امید به خدا در صحنه ایستاده‌اند و الگوی مردم امام راحل و امام فعلی در همه سختی‌ها و فشارها خم به ابرو نیاورد و همیشه چهره شاداب دارند و اینده را روشن تصویر می‌کنند

دشمن بداند که مردم در سختی‌ها خم به ابرو نیاوردند؛ همیشه هم چهره شادابی دارند
کد خبر: 613551
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ۱۳:۴۸:۱۹

حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی، خطیب جمعه تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران که در دانشگاه تهران اقامه شد، اظهار داشت: امروز شاهد هستیم دشمن برای ناامید کردن مردم و جنگ روانی با همه امکانات به میدان آمده است ولی با این حال ملت ما نستوه و خستگی ناپذیرند.

به گزارش شفقنا، بخش هایی از سخنان صدیقی را در ادامه می خوانید:

  • در متن سختی ها و در عین حجم سنگین تبلیغات در مقابله با دشمن، این ملت با ثبات قدم در حفظ دستاورد های خون شهیدان و اطاعت از نائب امام زمان و الگوی خود کم نمی گذارند که برپایی نماز پرشکوه عید فطر و راهپیمایی روز قدس حماسی و بی سابقه و ۲۲ بهمن عزت ساز و ۱۳ آبان بیانگر ان است که مردم به آیه «إِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرًا» باور دارند.
  • مردم در این ۴۳ سال با همه توطئه ها و با همه نفوذها و سختی ها با دشمن مقابله کردند و مردانه ایستادند زیرا هدف دارند.
  • برای رسیدن به اهداف الهی باید با سختی ها ساخت و از آن عبور کرد، هرکس به جایی رسیده در اثر مقاومت و استقامت است، بدون صبر و استقامت و بدون پافشاری و استحکام مواضع و عظمت، هیچ ملتی به جایی نرسیده است.
  • امروز سختی و فشار و گرانی و انواع مشکلات بهانه تبلیغات دشمن شده تا مردم را ناامید کند. دشمن بداند مردم با امید به خدا در صحنه ایستاده اند و الگوی مردم امام راحل و امام فعلی در همه سختی ها و فشار ها خم به ابرو نیاورد و همیشه چهره شاداب دارند و اینده را روشن تصویر می کنند و به همه و جبهه مقاومت و مستضعفان امید و انرژی می دهند و خستگی را بر طرف می‌کنند برخلاف شیاطین که جزییات را بزرگ می کنند و حاشیه سازی میکنند تا مردم خسته و درمانده شود تا بتوانند همه چیز را غارت کنند.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها