کد خبر: 613034
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۶ ۰۴:۰۵:۰۰
| |

یک امام جمعه: اختلاط بین زن و مرد جواب داده؟ یا علی مدد

یک امام جمعه: اختلاط بین زن و مرد جواب داده؟ یا علی مدد
کد خبر: 613034
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۶ ۰۴:۰۵:۰۰

حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه هشتگرد گفت: 

عمده حرف ما با خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب این بود که در مقوله حجاب حرف ما را نشنوید، بروید خروجی دو رفتار را ببینید! یک رفتار بعد از انقلاب جنسی در غرب افتاده که آمدند برهنگی و اختلاط را مطرح کردند و تحت عنوان انقلاب جنسی یک خروجی‌هایی داشت، خروجی‌هایش را ببینید و بسنجید. 

به گزارش تسنیم وی ادامه داد: خروجی جامعه متدین و اهل حجاب و پوشش و اهل رعایت حرمت و حریم بین زن و مرد را هم بسنجید. اگر احساس کردید که غرب بعد از انقلاب جنسی برای زنان جامعه امن‌تر شده، شما هم همین کار را انجام بدهید. اگر احساس کردید تجاوز به عنف در غرب به مراتب کمتر شده، شما هم بروید دنبال همین؛ اگر طلاق در غرب آمارش پایین‌تر آمده، طلاق عاطفی، مشکلات خانواده و... امروز در غرب متفکرین دلسوز جوامع غربی دادشان بلند است؛ دارند می‌گویند دیگر چیزی تحت عنوان خانواده در غرب معنا ندارد! 

اگر واقعاً می‌بینید خروجی عملی آن چیزی که کف کار اتفاق افتاده واقعیت جامعه غربی است، اگر دیدید انقلاب جنسی غرب جواب داده، برهنگی جواب داده، اختلاط بین زن و مرد جواب داده که یا علی مدد! شما هم بروید دنبال همان.

امام جمعه هشتگرد معتقد است که فاصله نماز جمعه فعلی با نماز جمعه‌ای که باید باشد، «جدی» است. او قبول دارد که برخی از جوانان تمایلی به حضور در نماز جمعه ندارند و درباره چرایی این گفته خود، تأکید می‌کند "نمازی که جمعه خوانده می‌شود شاید به اعتقاد خودم بیست درصد مأموریت امام‌جمعه است. 80 درصد مأموریت امام‌جمعه از شنبه تا پنجشنبه است. خروجی شنبه تا پنجشنبه می‌آید در نمازجمعه.

عملکرد امام‌جمعه را نباید صرفاً در نمازجمعه دید. امام‌جمعه شنبه تا پنجشنبه باید با نوجوان و جوان ارتباط بگیرید. به مدرسه، دانشگاه و کف خیابان برود و با افراد مختلف از دانشجو گرفته تا کارگر صحبت کند تا نماز روز جمعه مؤثر باشد. باید جوان‌ها را به نماز جمعه آورد؛ این خبرها نیست که خودشان بیایند؛ باید روحانیت سراغ جوان‌ها برود و برای حضور او در نماز جمعه، انگیزه ایجاد کند."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها