کد خبر: 612467
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۲:۰۰:۲۹
| |

صحبت‌های رحیم پور ازغدی که باعث شکایت روحانی شد:

ویدئو | حمله تند ازغدی به روحانی و تشبیه او به اکبری جاسوس

روحانی خودش مثل اکبری نباشد اطرافش از این آدم‌ها زیاد است

در ویدئویی که از سخنرانی رحیم پور ازغدی در فضای مجازی منتشر شده است، او می گوید :برخی –جاسوسان- با ریش هستند، این آقایی که اعدام کردند سه تا داغ مهر داشت، من نمی فهمم چه کار میکنند، هر چقدر سر را محکم به مهر بکوبی باز هم این طور نمی شود.

ویدئو | حمله تند ازغدی به روحانی و تشبیه او به اکبری جاسوس
کد خبر: 612467
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۲ ۲۲:۰۰:۲۹

حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیرا با اشاره به اعدام علیرضا اکبری که چندی پیش با اتهام جاسوسی اعدام شد، گفته بود [علیرضا اکبری] در ستاد روحانی هم بوده است.

در ویدئویی که از سخنرانی رحیم پور ازغدی در فضای مجازی منتشر شده است، او می گوید :برخی –جاسوسان- با ریش هستند، این آقایی که اعدام کردند سه تا داغ مهر داشت، من نمی فهمم چه کار میکنند، هر چقدر سر را محکم به مهر بکوبی باز هم این طور نمی شود. چرا هر چی ما سر به مهر می گذاریم اینجور – پینه- نداریم؟ . سابقه جبهه و پاسداری هم داشت معاون وزیر هم بود، 10 سال به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اطلاعات میداده است، در ستاد روحانی هم بوده.از این آدم ها البته اطراف او زیاد است، خودش مثل اکبری نباشدف اطرافش هستند... گفتند اسم فوردو و مراکز هسته ای و فخری زاده و .. را این لو داده است. دشمن می آید از اندرونی ترین مراکز شما آدم می گیرد. دو میلیون یورو هم دادند. البته به همه نمی دهند اما به این ویلا در لندن و اتریش و تابعیت انگلیس دادند، خودش گفته که نمازش را هم تا آخر می خوانده، با سجاده ای که از پاکی و نجسی اش خیالش راحت باشد...ببینید خدا وقتی آدم را رها می کند چه می شود . در خریت مرز نمی ماند».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها