کد خبر: 591587
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۷:۲۰:۰۰
| |

روزنامه کیهان: اولین اعدام یکی از جاسوس‌های انگلیس نشان از عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات دارد

روزنامه کیهان نوشت: اعدام علیرضا اکبری عنصر جاسوسی انگلیس به‌عنوان اولین پرونده جاسوسی منجر به اعدام برای این کشور پیام واضحی برای سایر عوامل وابسته به انگلیسی‌ها مخابره می‌کند. حکم اعدام او نیز نشان‌دهنده عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات جدید است.

روزنامه کیهان: اولین اعدام یکی از جاسوس‌های انگلیس نشان از عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات دارد
کد خبر: 591587
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۵ ۱۷:۲۰:۰۰

روزنامه کیهان علیرضا اکبری را اولین جاسوس انگلیس دانست که اعدام شده و نوشت پیام این اعدام، عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات جدید است!

به گزارش کیهان، نکته قابل تامل اینکه در شرایطی که انگلیس همواره به جاسوسان خود درباره عدم اعمال مجازات در صورت دستگیری اطمینان می‌دهد، اعدام علیرضا اکبری عنصر جاسوسی انگلیس به‌عنوان اولین پرونده جاسوسی منجر به اعدام برای این کشور پیام واضحی برای سایر عوامل وابسته به انگلیسی‌ها مخابره می‌کند. این درحالی است که پیشتر نیز جاسوسان مرتبط با سرویس جاسوسی انگلیس در ایران از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شده‌اند.

کیهان در ادامه نوشت: اکبری اولین جاسوس انگلوساکسون‌ها در ایران بود که اعدام شد. همین امر انگلیسی‌ها را پریشان کرده چون تبعات این شکست، برای لندن بسیار بزرگ است. حال ایران با دستگیری و اعدام این جاسوس بزرگ، توان بالای اطلاعاتی خود را به رخ روباه پیر کشیده است. حکم اعدام او نیز نشان‌دهنده عزم راسخ ایران برای ورق زدن سریع تحولات جدید است. گویا قرار است نبرد اطلاعاتی ایران با غرب با قدرت‌نمایی و برتری عیان ایران ادامه یابد. موضوعی که ترس روباه پیر را با مظلوم‌نمایی‌های خاص خودش در بی‌بی‌سی نشان می‌دهد. فاتح و شکننده رمزهای غیر قابل نفوذ «انیگما» در جنگ دوم جهانی، حالا اسیر رمز شکن‌های اطلاعاتی ایران شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها