کد خبر: 612161
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۴:۴۱:۰۶
| |

وزیر کشور:

تلاش دشمن این است که نگذارد پیشرفت‌های بزرگ دولت به تصویر کشیده شود

در حوزه امنیت هیچ مشکلی نداریم

وزیر کشور تصریح کرد: تلاش دشمنان بر این محور تمرکز دارد که نگذارند پیشرفت‌های بزرگ دولت با وجود تحریم‌ها و برخی مشکلات به جا مانده از سال‌های گذشته در اذهان مردم به خوبی به تصویر کشیده شود.

تلاش دشمن این است که نگذارد پیشرفت‌های بزرگ دولت به تصویر کشیده شود
کد خبر: 612161
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ۱۴:۴۱:۰۶

احمد وحیدی، وزیر کشور که در گردهمایی نمایندگان ولی فقیه در استان ها سخن می گفت، افزود: همه باید با هم تلاش کنیم تا مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری چشمگیر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی با اشاره به شکست دشمنان در جنگ ترکیبی سنگین، همه جانبه و برنامه ریزی شده سال گذشته و تمرکز کنونی آنان برای کاهش حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که دولت همواره و در همه صحنه ها در کنار آنان است، به خواسته های آنان توجه دارد و چنین نگاهی مهم و تعیین کننده است.

وحیدی تصریح کرد: تلاش دشمنان بر این محور تمرکز دارد که نگذارند پیشرفت های بزرگ دولت با وجود تحریم ها و برخی مشکلات به جا مانده از سال های گذشته در اذهان مردم به خوبی به تصویر کشیده شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات بزرگ در دولت آیت الله رئیسی انجام شده و دستاوردهای زیادی به دست آمده است، خاطر نشان کرد: تلاش می شود تا نگذارند مردم متوجه این حجم از فعالیت ها و اقدامات کم سابقه دولت سیزدهم در زمینه های گوناگونی چون نفت، گاز  و آب شوند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه اقدامات دولت باید در رسانه ها به خوبی تبیین شود، خاطرنشان کرد: اقتصاد و معیشت مردم دو مساله مهم است و تلاش های دولت هم معطوف به آنها است.

وحیدی با اشاره به موفقیت های بزرگ جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای، سیاسی و بین الملل و بهبود وضعیت سیاسی در داخل کشور با وجود توطئه ها و جنگ ترکیبی دشمن گفت: اکنون یک همسویی بین بخش های مختلف در کشور ایجاد شده است و به همین خاطر کشور از ماجراجویی های دشمنان سربلند بیرون آمده است.

وزیر کشور با اشاره به برخی مطالبی که هنگام تحویل دولت سیزدهم همچون خالی بودن سیلوها، مشکل حقوق کارمندان، مرگ شهروندان ناشی از کرونا و نظایر آن مطرح می شد، تصریح کرد: همه هشت میلیارد دلار را هزینه کرده بودند و ارزی برای خرید برخی کالاهای اساسی وجود نداشت و علاوه بر آن ۴۵۰ هزار میلیارد تومان کسر بودجه بر روی دوش دولت سنگینی می کرد.

وحیدی با اشاره به اعتراف عالی ترین مقام دولت آمریکا به شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران به دنبال اقدامات دولت سیزدهم تصریح کرد: دولت سیزدهم با وجود برخی مشکلات با افزایش یارانه مردم تلاش کرد تا مشکلات ناشی از جراحی بزرگ اقتصادی را کاهش دهد.

وی ادامه داد، آیت الله رئیسی انصافا با توکل بر خدا و مایه گذاشتن از تمام آبروی خود این اقدام بزرگ را انجام داد و برخی القائات دشمنان را برای چهار رقمی شدن تورم، ونزوئلایی شدن اقتصاد ایران و نظایر آن ناکام گذاشت.

وزیر کشور با تاکید بر این که در حال حاضر در حوزه امنیت هیچ مشکلی نداریم، تصریح کرد: دنیا دید که جمهوری اسلامی در اوج فشارهای مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی، جراحی بزرگ اقتصادی را انجام داد بدون آنکه پیش بینی بدخواهان اتفاق بیفتد.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود برگزاری مراسم اربعین در سال گذشته را به عنوان اقدام بزرگ فرهنگی و عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای را از دیگر اقدامات دولت برشمرد و افزود: دولت سیزدهم همزمان با اقدامات بزرگ اقتصادی گام هایی در سیاست های منطقه ای و بین المللی برداشت.

وحیدی ادامه داد: طبیعی بود که دشمن از سر انفعال دست به برخی اقدامات بزند و آن جنگ ترکیبی پیچیده  و بی سابقه را طراحی کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها