کد خبر: 611655
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۱:۰۰:۰۶
| |

کیهان:

اهدای خودرو به نمایندگان شاید درست باشد اما اصلاح‌طلبان درباره آن چیزی نگویند چون حسن نیت‌ ندارند!

روزنامه کیهان نوشت: نگاهی به کارنامه جریان مدعی اصلاحات در کشور نشان می‌دهد طرح چنین مسائلی از سوی بلندگوهای این جریان، به خاطر حسن‌نیت آنان در انجام رسالت خبرنگاری و آگاه‌‌سازی افکار عمومی نیست.

اهدای خودرو به نمایندگان شاید درست باشد اما اصلاح‌طلبان درباره آن چیزی نگویند چون حسن نیت‌ ندارند!
کد خبر: 611655
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۸ ۲۱:۰۰:۰۶

روزنامه کیهان تلویحا اهدای خودرو شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را تایید کرده اما گفته اصلاح‌طلبان نباید در این مورد انتقاد داشته باشند چرا که حسن‌نیت ندارند!

به گزارش کیهان، نگاهی به کارنامه جریان مدعی اصلاحات در کشور نشان می‌دهد طرح چنین مسائلی از سوی بلندگوهای این جریان، به خاطر حسن‌نیت آنان در انجام رسالت خبرنگاری و آگاه‌‌سازی افکار عمومی نیست. چه آنکه قلم افشاگر تحریریه این رسانه‌ها فقط برای طرح فسادها و تخلفاتی که از سوی جریان مخالف آنها صورت بگیرد یا به آنها منتسب شود تیز است و در صورتی که افراد فاسد از جناح مورد علاقه خودشان باشند، تبدیل به لاک غلط‌گیر می‌شود!

کیهان در ادامه نوشته است: آری، هنگامی که گفته می‌شود مجلس یا دولت «انقلابی» است، به این معناست که کلیت دستگاه نسبت به فساد حساس و با آن مخالف است و اگر عده‌ای مرتکب تخلف شوند، با آنها برخورد خواهد شد. در مسئله خودروهای شاسی بلند نیز هرچند اصل رسیدگی به مسئله و برخورد با این فساد به هر میزان که وجود داشته باید مورد توجه نهادهای مسئول قرار بگیرد و گرفته است، اما حاشیه ‌سازی و جنجال‌آفرینی هیچ کمکی به حل آن نخواهد کرد، بلکه تنها فضای کشور را ملتهب، افکار عمومی را هیجانی و زمینه را برای بروز انواع تهمت، بی‌انصافی و تسویه‌حساب‌های شخصی و جناحی فراهم خواهد کرد. شاید باید از این رویداد نیز برای بار هزارم عبرت گرفت و برای بلندگوهایی که به هر بهانه‌ای امنیت روانی مردم را خدشه‌دار و فضای جامعه را ملتهب می‌سازند تدبیری ‌اندیشید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها