کد خبر: 610538
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

تعریف و تمجید کیهان از فرمانده سپاه قدس: موفقیت‌های سردار قاآنی کمتر از سردار سلیمانی نیست

روزنامه کیهان نوشت: راه سلیمانی در ایران و در منطقه با قدرت ادامه دارد و عرض و عمق موفقیت‌های سردار قاآنی به هیچ وجه کمتر از موفقیت‌های سردار سلیمانی نیست.

تعریف و تمجید کیهان از فرمانده سپاه قدس: موفقیت‌های سردار قاآنی کمتر از سردار سلیمانی نیست
کد خبر: 610538
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۰

روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود از فرمانده سپاه قدس تمجید و تاکید کرده موفقیت‌های سردار قاآنی به هیچ‌وجه کمتر از سردار شهید قاسم سلیمانی نیست.

به گزارش کیهان، به این عبارت دو روز پیش تلویزیون ارتش رژیم صهیونیستی توجه کنیم «قاآنی در حال به‌هم پیوستن جبهه‌ها از فلسطین تا عراق و از خلیج‌فارس تا دریای سرخ می‌باشد و قدرت ایران در حال افزایش است، بدون آنکه جلوگیری داشته باشد» این یعنی موازنه به نفع ما و منطقه به‌هم خورده است. ما نباید داوطلبانه به عقب برگردیم. راهی که درست است باید ادامه پیدا کند.

روزنامه کیهان در بخش دیگری از این مطلب تاکید کرده است: این اظهارات حدود چهل ماه پس از انتصاب «اسماعیل قاآنی»، سردار سرفراز اسلام به فرماندهی نیروی قدس، بیانگر آن است که نه تنها راه شهید سلیمانی ادامه دارد، بلکه این راه اینک رونق بیشتری هم پیدا کرده است. واقعیت این است که راه سلیمانی در ایران و در منطقه با قدرت ادامه دارد و عرض و عمق موفقیت‌های سردار قاآنی به هیچ وجه کمتر از موفقیت‌های سردار شهید نیست و این البته بی‌دلیل هم نمی‌باشد. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها