حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز:

ارسال بیش از 17 هزار پیامک طرح عفاف و حجاب در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ مورد بازدید به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی توسط پلیس به اجرا درآمده، گفت: در این راستا ۵۷ اخطاریه پلمب صادر و ۷ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

ارسال بیش از 17 هزار پیامک طرح عفاف و حجاب در استان البرز
کد خبر: 609561
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ۱۵:۳۵:۴۸

سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به ارسال ۱۷ هزار و ۵۰۷ پیامک در طرح عفاف و حجاب پلیس البرز، گفت: در اجرای این طرح ۱۵۳ خودرو توقیف سیستمی و ۸۰ نفر نیز به مراجع قضائی معرفی شدند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲ هزار و ۴۸۸ مورد بازدید به صورت محسوس و نامحسوس از واحدهای صنفی توسط پلیس به اجرا درآمده، گفت: در این راستا ۵۷ اخطاریه پلمب صادر و ۷ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به رصد فضای مجازی از سوی پلیس فتا برای شناسایی صفحات مروج کشف حجاب و ناهنجاری‌های اجتماعی، اضافه کرد: در این خصوص ۹۵ صفحه که اقدام به ترویج بی بند و باری و اقدامات هنجارشکنانه می‌کردند شناسایی و مسدود شدند که در این راستا ۷۸ نفر به مقرهای انتظامی احضار و ۸ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها