کد خبر: 608589
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۲
| |

امام جمعه رشت:

هدف انقلاب اسلامی، اجرای قوانین الهی بود، اجازه ولنگاری نخواهیم داد

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان پشت صحنه بی حجابی های هنجارشکنانه هستند، گفت: هدف انقلاب اسلامی، اجرای قوانین الهی در این کشور بود و بر همین اساس اجازه ولنگاری فرهنگی در این سرزمین را نخواهیم داد و در مقابل اقدامات شوم دشمنان علیه ارزش های اسلامی و انقلابی سکوت نخواهیم کرد و به زودی این توطئه ها خنثی می شود.

هدف انقلاب اسلامی، اجرای قوانین الهی بود، اجازه ولنگاری نخواهیم داد
کد خبر: 608589
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ ۱۶:۲۰:۰۲

رسول فلاحتی امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی در جنگ ترکیبی خود می خواهند در ملت ایران یاس و ناامیدی ایجاد کنند، گفت: شاهد دروغ پراکنی های دشمن در جامعه هستیم تا با سیاه نمایی و ناامیدی و رعب انگیزی به نظام اسلامی خدشه وارد کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه دشمنان ما همواره دچار اشتباه محاسباتی می شوند، عنوان کرد: دشمنان می خواهند با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی عفاف و حجاب را زیر سوال ببرند و به نظام اسلامی فشار بیاورند، اما نمی دانند که ملت ایران یک ملت مسلمان و شیعه هستند و جمهوری اسلامی یک کشور عزتمند و مقتدر است و سابقه فرهنگی و تاریخی عمیقی دارند و لذا هرگز در زمین دشمن بازی نمی کنند؛ مسئولان فرهنگی نیز باید برنامه ریزی های لازم را برای تربیت نسل در تراز انقلاب داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با ناهنجاری های فرهنگی جامعه، بیان کرد: برخی از افراد از روی ناآگاهی حجاب را کنار گذاشته اند، اما بدانند که دشمنان انقلاب و در راس آنان منافقین و سلطنت طلبان از این حرکت آنان برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند.

فلاحتی خشکاندن ریشه پدیده شوم بی حجابی را نیازمند برنامه ریزی دقیق فرهنگی دانست و اضافه کرد: توجه به امر حجاب به معنای بی‌توجهی نسبت به مهار تورم و اقتصاد نیست؛ البته مادامی که فرهنگ اصلاح نشود، اقتصاد قوی نخواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمنان پشت صحنه بی حجابی های هنجارشکنانه هستند، متذکر شد: هدف انقلاب اسلامی، اجرای قوانین الهی در این کشور بود و بر همین اساس اجازه ولنگاری فرهنگی در این سرزمین را نخواهیم داد و در مقابل اقدامات شوم دشمنان علیه ارزش های اسلامی و انقلابی سکوت نخواهیم کرد و به زودی این توطئه ها خنثی می شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها