کد خبر: 609130
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۹:۲۰:۰۷
| |

توصیه روزنامه نزدیک به سپاه به قشر مذهبی:

در برابر بی‌حجابی تذکر لسانی بدهید، بگذرید و درگیر نشوید

روزنامه جوان نوشت: وظیفه مسلمانان درباره بی‌حجابی از سوی رهبری مشخص شده است: «تذکر لسانی بدهید و بگذرید».اگر مردم بخواهند بر سر مسئله حجاب با یکدیگر درگیر شوند همان چیزی اتفاق می‌افتد که رهبر انقلاب آن را «انتظار دشمن» می‌نامند.

در برابر بی‌حجابی تذکر لسانی بدهید، بگذرید و درگیر نشوید
کد خبر: 609130
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۹:۲۰:۰۷

روزنامه جوان اظهارات رهبری مبنی بر «زیست مهربانانه مردم با هم»‌ را تبیین کرده و خطاب به قشر مذهبی جامعه تذکر داده:‌ در برابر بی‌حجابی تذکر لسانی بدهید و بگذرید؛ درگیر نشوید.

به گزارش جوان، سخن رهبر انقلاب در خطبه عید فطر که «مردم با عقاید و سلایق مختلف در کنار هم زندگی و با هم کار و مهربانی کنند» آیا ناظر به «همزیستی و مهربانی با‌حجاب و بی‌حجاب درکنار هم» است؟ آیا با فرض اینکه بی‌حجابی را نتوان مشمول این سخن دانست بازهم سخن رهبری ناظر به وحدت همه مردم اعم از باحجاب و بی‌حجاب است یا منظور دیگری در کار بوده است؟ آیا اگر منظور رهبری از وحدت در اینجا وحدت باحجاب و بی‌حجاب بوده باشد، به این معنی است که بی‌حجابی در جامعه پذیرفته شده است؟! این‌ها پرسش‌هایی است که باید تبیین شود.

این روزنامه اصولگرا تاکید کرده است: وظیفه مسلمانان درباره بی‌حجابی از سوی رهبری مشخص شده است: «تذکر لسانی بدهید و بگذرید». وظایف حکومت هم دیگر برعهده مردم نیست و حکومت خود می‌داند که باید چه کند. اینجاست که اگر مردم بخواهند بر سر مسئله حجاب با یکدیگر درگیر شوند یا زیست مهربانانه را کنار بگذارند، همان چیزی اتفاق می‌افتد که رهبر انقلاب آن را «انتظار دشمن» می‌نامند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها