کد خبر: 609005
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۱:۰۰:۴۸
| |

امام جمعه قشم به جای پاسخگویی طلبکار هم شد!

امام جمعه محترم شکایت‌شان بابت تقطیع این فیلم و «اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان» را باید خطاب به دفتر خود مطرح کند نه جای دیگری. یعنی اگر چنین اتفاقی رخ داده و اختلافی ایجاد شده، این کار توسط دفتر امام جمعه قشم صورت گرفته نه رسانه‌ها و فضای مجازی. پس اتفاقا اینجا بهتر است دفتر امام جمعه پاسخگو باشد نه طلبکار

حجم ویدیو: 3.52M | مدت زمان ویدیو: 00:02:07 دانلود ویدیو
کد خبر: 609005
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۳ ۲۱:۰۰:۴۸

پایگاه اینترنتی فراز  نوشت: غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم که انتشار فیلم اخیر وی در ارتباط بازرسی سرزده از پاساژهای این جزیره و دستور پلمب برخی واحدهای صنفی خبر ساز شده، منکر صدور دستور پلمب و لغو مجوز صنوف شده و گفته این فیلم تقطیع شده و از مسببان آن شکایت خواهد کرد. لازم به یادآوری است که این فیلم نه توسط شهروند-خبرنگاران بلکه به وسیله دفتر خود امام جمعه منتشر شده و مسئولیت تقطیع و دستکاری هم متوجه همین مراجع و روابط عمومی آنها است که این فیلم را تهیه کردند و امام جمعه محترم قطعا نمی تواند طلبکار تقطیع و دستکاری این فیلم باشد.

در ادامه این گزارش قید شده است:« امام جمعه محترم شکایت‌شان بابت تقطیع این فیلم و «اختلاف افکنی میان مردم و مسئولان» را باید خطاب به دفتر خود مطرح کند نه جای دیگری. یعنی اگر چنین اتفاقی رخ داده و اختلافی ایجاد شده، این کار توسط دفتر امام جمعه قشم صورت گرفته نه رسانه‌ها و فضای مجازی. پس اتفاقا اینجا بهتر است دفتر امام جمعه پاسخگو باشد نه طلبکار»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها