کد خبر: 609099
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۰:۳۵
| |

دفاع‌ تمام‌قد روزنامه دولت از فاطمی‌امین:

وزارت صمت «موفق» عمل کرد/ استیضاح وقفه در همکاری دولت و مجلس است

روزنامه ایران نوشت: دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، اهتمام ویژه‌ای به همکاری، تعامل، رایزنی و هم‌افزایی با قوا داشته و این همدلی، اساساً ارتباط دو قوه را دوطرفه و بسیار قوی کرده است. در این ارتباط، هیچ امر ناگفته‌ای میان دو قوه نمی‌ماند که در نهایت نیاز به استیضاح باشد.

وزارت صمت «موفق» عمل کرد/ استیضاح وقفه در همکاری دولت و مجلس است
کد خبر: 609099
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۹:۴۰:۳۵

روزنامه دولتی ایران در گزارشی با دفاع تمام‌قد از فاطمی‌امین، عملکرد او در وزارت صمت را «موفق» ارزیابی کرده و مدعی شده هیچ امر ناگفته‌ای میان دو قوه نمانده که نیاز به استیضاح باشد.

به گزارش ایران، رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، نقشه راه کشور برای گره‌گشایی‌ها و عبور از مشکلات کشور را بار دیگر ترسیم کردند؛ نقشه راهی که چند کلیدواژه مهم را شامل می‌شود: همدلی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه، تمرکز بر حل مسائل و خودداری از درگیرشدن به حاشیه‌ها و وحدت میان اقشار مردم. 

این روزنامه با بیان این مقدمه نوشته است: از جمله مسائلی که بر همکاری، همدلی و هم‌افزایی قوای مقننه و مجریه سایه می‌اندازد، مسأله استیضاح است. هرچند استیضاح یک حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، اما واقعیت این است که این امر، همواره به‌عنوان آخرین گزینه باید مطرح باشد، ضمن اینکه تجربه ثابت کرده است، استیضاح به قطع فرایند مدیریتی منجر شده و در میان مدت نخواهد توانست مطالبات استیضاح کنندگان را نیز تأمین کند. این مسأله از زاویه دیگری هم قابل بررسی است و آن، اینکه دولت سیزدهم از ابتدای فعالیت، اهتمام ویژه‌ای به همکاری، تعامل، رایزنی و هم‌افزایی با قوا داشته و این همدلی، اساساً ارتباط دو قوه را دوطرفه و بسیار قوی کرده است. در این ارتباط، هیچ امر ناگفته‌ای میان دو قوه نمی‌ماند که در نهایت نیاز به استیضاح باشد. 

روزنامه دولت سپس مدعی شده است: از مسائلی که به تازگی مطرح شده و می‌توان از آن به‌عنوان وقفه‌ای بر همکاری قوا یاد کرد، استیضاح وزیر صمت است. این استیضاح درحالی مطرح شده که وزارت صمت در اکثر قریب به اتفاق حوزه‌های فعالیت خود، از جمله صنعت، معدن و تولیدات موفق بوده و این حوزه‌ها، رشد قابل قبولی را ثبت کرده‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها