کد خبر: 608327
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۲:۴۸:۰۰
| |

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مصدق:

برای مبارزه با فساد، راهکار عملیاتی لازم است

به گفته معاون اول قوه قضاییه از بین بردن ساختار فسادزا یکی از فرامین رهبری است که باید پیگیری شود. به گفته او سند تحول قضایی در حال ارتقاء است و باید روی آن کار شود.

برای مبارزه با فساد، راهکار عملیاتی لازم است
کد خبر: 608327
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۰ ۲۲:۴۸:۰۰

صبح‌ امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‌قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، حجت السلام والمسلمین محمد مصدق در این جلسه با بیان اینکه جلسه امروز دومین جلسه در سال ۱۴۰۲ و در مجموع شانزدهمین جلسه کل قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه است، گفت: یکی از مسائل بسیار مهمی که در فرامین رهبر انقلاب در قوه‌ قضاییه، مطرح شده از بین بردن ساختارهای فسادزا و مبارزه با فساد در کشور بود.

 مصدق با اشاره به تکمیل و ارتقاء سند تحول قضایی، اظهار کرد: سند تحول قضایی در حال ارتقاء است و باید روی آن کار شود، لذا در جلسه امروز از نمایندگان و مسئولانی که بر روی سند در حال فعالیت هستند، دعوت کردیم‌تا در جلسه حضور پیدا کنند.

وی افزود: در زمینه شناسایی گلوگاه‌های فساد، سازمان بازرسی کل کشور مطالعه و بررسی جامع و کاملی انجام داده است که مورد توجه قرار خواهد گرفت و در درون قوه قضاییه نیز به نحوی باید عمل شود که نهایت شفافیت، سلامت، اتقان اعمال گردد.

 مصدق گفت: باید برای این قرارگاه برنامه و راهبردهای مناسبی دهیم تا با اجرای آن برنامه‌ها به نتیجه لازم برای پیشبرد اهداف قوه ‌قضاییه برسیم.

در ادامه جلسه صاحبکار، معاون راهبردی قوه‌ قضاییه به تشریح بیان جزئیات اقدامات انجام شده قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، در خصوص فرمان دوم ایشان مبنی بر راهکارهای اقدام در خصوص شناسایی و مقابله با فساد ارائه کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها