کد خبر: 607771
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

درخواست نماینده تهران از رئیس مجلس:

نمایندگان باید بدانند در هیات رئیسه چه می‌گذرد؛ قالیباف شفاف کند

نماینده تهران در مجلس بیان کرد: نمایندگان باید بدانند دستور جلسات هیأت رئیسه چیست و چه مذاکراتی در آنجا انجام می‌شود و نهایتاً آراء اعضای هیأت رئیسه در جلسات چیست. شفافیت آراء نمایندگانی وقتی حاصل می‌شود که نهاد هیأت رئیسه نیز برای نمایندگان شفاف شود.

نمایندگان باید بدانند در هیات رئیسه چه می‌گذرد؛ قالیباف شفاف کند
کد خبر: 607771
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۱۴:۱۰:۰۰

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، گفت: از رئیس مجلس بابت پیشقدمی ایشان در بحث شفافیت آراء که زمینه شفافیت داوطلبانه نمایندگان را فراهم آورد، تشکر می‌کنم. پیشنهاد می‌شود که همان‌طور که حق مردم است از مشروح مذاکرات و آراء ما باخبر باشند، هیأت رئیسه مجلس نیز که با آراء نمایندگان انتخاب می‌شوند نمایندگان نیز این حق را داشته باشند که بدانند در جلسات هیأت رئیسه چه می‌گذرد.

به گزارش ایسنا، نماینده تهران در مجلس افزود: نمایندگان باید بدانند دستور جلسات هیأت رئیسه چیست و چه مذاکراتی در آنجا انجام می‌شود و نهایتاً آراء اعضای هیأت رئیسه در جلسات چیست. شفافیت آراء نمایندگانی وقتی حاصل می‌شود که نهاد هیأت رئیسه نیز برای نمایندگان شفاف شود. یقین دارم شخص آقای قالیباف یکی از شعارهای خود را شفافیت نامگذاری کرده قطعا با این موضوع موافق هستند. در موارد مهمی همچون طرح حمایت از کاربران فضای مجازی یا تقدم یا تأخر دستور صحن ابهاماتی پیش می‌آید که با این تدبیر حل و فصل خواهد شد.

او ادامه داد: از وزیر کشور و سردار رادان بابت اقدامات مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم. امیدواریم همه مسئولین در این حوزه اقدامات لازم را در چارچوب شرع و قانون انجام دهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها