کد خبر: 607759
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۰:۲۰:۴۶
| |

روزنامه جوان:

حجاب انتخاب شخصی نیست/ زنان جذابیت‌های خود را نپوشانند ذائقه مردان تغییر می‌کند

روزنامه جوان نوشت: قتی زنان جذابیت‌های ظاهری خود را از مردان نمی‌پوشانند، می‌تواند موجب شود تا ذائقه مردان در جامعه تغییر کند و حتی گاهی اوقات ساختار‌های خانوادگی در جامعه به هم می‌ریزد.

حجاب انتخاب شخصی نیست/ زنان جذابیت‌های خود را نپوشانند ذائقه مردان تغییر می‌کند
کد خبر: 607759
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۸ ۲۰:۲۰:۴۶

روزنامه جوان تاکید کرده بدحجابی و بی‌حجابی حرام سیاسی و نمادی از همراهی با دشمنان نظام است.

به گزارش جوان، مسئله حجاب موضوعی شخصی و انتخابی فردی نیست و علاوه بر آنکه با انتخاب فرد در جامعه در ارتباط است، آثار و تبعات گسترده اجتماعی هم دارد. در کنار این مسئله نوع پوشش و رفتار اجتماعی زنان در جامعه می‌تواند در شکل‌گیری ذائقه اجتماعی و انتظار مردان از زنان اثرگذار باشد. وقتی زنان جذابیت‌های ظاهری خود را از مردان نمی‌پوشانند، می‌تواند موجب شود تا ذائقه مردان در جامعه تغییر کند و حتی گاهی اوقات ساختار‌های خانوادگی در جامعه به هم می‌ریزد.

این روزنامه افزوده است: درست است خانم‌های شل‌حجاب یا بی‌حجاب به دنبال جذب نگاه نامحرم نیستند، اما ذات و خلقت مرد به گونه‌ای است که به جنس مخالف گرایش دارند و رفتار زن در جامعه اگر مبتنی بر حجاب و صد البته حیا نباشد، خود را در معرض نگاه‌های هرزه بیماردلان قرار داده است و این مسئله علاوه بر به هم زدن تشخص زن در جامعه می‌تواند امنیت و آرامش او را به هم بریزد.

روزنامه جوان تاکید کرده است: بدحجابی و بی‌حجابی علاوه بر حرام شرعی بودن، حرامی سیاسی به شمار می‌رود چراکه نمادی از همراهی با دشمنان نظام به شمار می‌رود. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها