کد خبر: 606232
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۲:۳۶:۳۹
| |

ماجرای «سیسمونی گیت»؛ کار وحید اشتری است یا پای کسانی دیگری هم در میان است؟

مهدی محمدی، مشاور محمدباقر قالیباف، می‌گوید که اطلاعات آنچه به سیسمونی گیت مشهور شد را کسانی که او آنها را می‌شناسد برای انتشار در اختیار وحید اشتری گذاشته بودند.

ماجرای «سیسمونی گیت»؛ کار وحید اشتری است یا پای کسانی دیگری هم در میان است؟
کد خبر: 606232
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۰ ۱۲:۳۶:۳۹

مهدی محمدی، مشاور محمدباقر قالیباف، می‌گوید که اطلاعات آنچه به سیسمونی گیت مشهور شد را کسانی که او آنها را می‌شناسد برای انتشار در اختیار وحید اشتری گذاشته بودند.

محمدی همچنین در ادعایی دیگر می‌گوید که بر خلاف آنچه اشتری (کارمند یک خبرگزاری اصولگرا)، ادعا می‌کرده است، اما خانواده‌ی قالیباف هیچ سیسمونی نیاورده و اشتری هم نتوانسته در دادگاه ادعایش را ثابت کند.

چند روز پیش، محمدسعید احدیان، دستیار قالیباف با اشاره توییت آقای قالیباف درباره‌ی تصویب طرحی در مجلس در توییتر نوشت:

«حمایت از افشاگران فساد در چارچوبی قانونمند، از بهترین راههای مبارزه با فساد است چون با ایجاد ناامنی برای مفسدان ، بازدارندگی بالایی دارد. اگر دیدید عدالت‌خواهان از طرح مصوب مجلس حمایت نکردند، بدانید با حمایت قانونی از افشاگران واقعی، بساط پروژه بگیری و عدالت‌خواری جمع می شود»

او در پاسخ به مهدی محمدی، مشاور قالیباف که از او پرسید کدوم فساد؟، نوشت: همون پرونده سیسمونی گیت و ماجرای سیلی خوردن سربازا که بخاطر جفتش واسش زندان بریدن

وحید اشتری در پاسخ نوشت:

«سوال من که خیلی ساده و روشن است! «سیسمونی در دادگاه بالاخره اثبات شد یا نه؟» شما مثلا مشاور امور راهبردی رئیس مجلس هستید پاسخ دادن به یک سوال به این سادگی و روشنی اینهمه طفره رفتن دارد؟

به گزارش انصاف نیوز بخش هایی از گفت و گوی اشتری را در ادامه می خوانید:

 

  • ظاهرا نشر اکاذیب و سایر جرائم و پرونده‌های ما که یکی دو تا نیست. صرف نظر از وضعیت آرا و پرونده‌ها از شما پرسیدم پرسیدم آیا بنده طبق کیفرخواست و همین آرای موجود در دادگاه نتوانستم از سیسمونی دفاع کنم و محکوم شدم یا نه؟
  • من که متن کامل تمام کیفرخواست‌ها و احکام دادگاه را منتشر کرده‌ام. از اتهام زدن هشتگ مجلس انقلابی داخلش هست تا تمسخر تیتر یک سایت رهبری دریغ از یک کلمه محکومیت بابت اینکه بنویسد متهم نتوانسته موضوع سیسمونی را اثبات کند. شما اینجا یک ادعای جدید کردید خواهش کردم پاسخ بدهید
  • خیلی زشت است که شما بعنوان مشاور راهبرداری رئیس مجلس ندانید که چون بنده در پرونده سیسمونی گیت کلا در موضوع سیسمونی تبرئه شدم بخاطر اتهامات واهی دیگری همچون هشتگ مجلس انقلابی زدن حکم برایم صادر شد. بعد اینجا یک ادعای دروغ مطرح کنید و بعد که گرفتار شدید از من سوال بپرسید.
  • من که از روز اول بارها درخواست کردم حتما آقای قالیباف شخصا برود شکایت کند تا دادگاه مشخصا موضوع صحت وکذب سیسمونی را مورد بررسی قرار بدهد واز اینکه نهاد امنیتی را بعنوان شاکی جلو بیندازند انتقاد کرده ام یک مورد میشود بیاورید که بنده ادعا کرده باشم شاکی این پرونده اقای قالیباف است؟
  • به شما هم گفته بودند آنها سیسمونی آورده‌اند در حالی که نیاورده بودند و تا همین امروز هم شما نه در رسانه و نه در دادگاه یک خط سند یا یک تصویر که اثبات کننده ادعای سیسمونی باشد ارائه نکرده‌اید.
  • تقصیر هم ندارید چون صاحب کار کس دیگری بوده. قالیباف هم از شما شکایت نکرد چون ضرورتی نداشت و مسئله شما مسئله ای بود که باید مدعی العموم از باب تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به آن رسیدگی می کرد که رسیدگی کرده و حکم هم روشن است.
  • حالا هم که خودتان می گویید اصلا زندان رفتن شما ربطی به قالیباف ندارد که همین را هم تا حالا حاضر نبودید بگویید. حالا هم اوضاع آشفته شده و تضمین هایی که به شما داده بودند توخالی از آب درآمده، من احوال شما را درک می کنم.
  • من خوب می دانم آنها که این بازی را طراحی کردند چه هدفی داشتند و الان کجا هستند و از این به بعد هم این ماجرا چگونه ادامه خواهد داشت. شما مهره ای بودید که وارد این بازی شدید تا نقشی انتحاری در آن بازی کنید و حالا هم پشتتان را خالی کرده اند و پشت خودشان هم معلوم نیست خالی نشده باشد.
  • این خرمایی که به شما پیشنهاد کردند، دیگران با هسته اش روزانه بازی می کنند برادر من. من تا امروز ساکت بوده ام و از این بعد هم تا زمانی که وقتش برسد چیزی نخواهم گفت اما به شما دوستانه می گویم این راهی که می روید انتها ندارد
  • و برای کسانی که این بازی ها را طراحی می کنند و پیش می برند بی ارزش ترین چیز جوانی و عمر و آبروی امثال شماست. امیدوارم خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها