کد خبر: 549612
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۲:۰۰
| |

علیرضابیگی، نماینده مجلس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

برخی نمایندگان درباره استفاده قالیباف از ظرفیت‌های موجود در مدیریت مجلس نقطه‌نظرات انتقادی دارند/ تاکید قالیباف بر «پشت پرده سیاسی» ماجرای سفر به ترکیه

حواشی سفر ترکیه در ریاست قالیباف برای سال بعد مجلس تاثیری ندارد/ بعید است نیکزاد کاندیدای ریاست مجلس شود، نادران شاید!

نماینده مردم تبریز از جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس درباره سفر خانواده قالیباف به ترکیه خبر داد.

برخی نمایندگان درباره استفاده قالیباف از ظرفیت‌های موجود در مدیریت مجلس نقطه‌نظرات انتقادی دارند/ تاکید قالیباف بر «پشت پرده سیاسی» ماجرای سفر به ترکیه
کد خبر: 549612
|
۱۴۰۱/۰۲/۱۰ ۱۳:۴۲:۰۰

احمد علیرضابیگی، نماینده مجلس یازدهم، در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین درباره جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس گفت: آقای قالیباف در جلسه غیرعلنی صبح امروز توضیحاتی درباره حواشی سفر خانواده‌شان برای نمایندگان ارائه دادند که البته از نظر من این توضیحات نکته جدید و تازه‌ای نسبت به آنچه پیش از این در رسانه‌ها طرح شده بود و آقازاده ایشان مطرح کرده بودند، نداشت.

او تاکید کرد: آقای قالیباف در صحبت‌های خود خرید ملک در ترکیه را تکذیب و به اینکه در این ماجرا «موضوعات پشت پرده» وجود داشته، اشاره کردند.

نمایندگان درباره کیفیت مدیریت قالیباف بر مجلس نقطه‌نظراتی دارند

علیرضابیگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اظهارات برخی نمایندگان درباره اینکه ماجرای سیسمونی‌گیت بازی‌ای برای تضعیف قالیباف در انتخابات هیات‌رئیسه مجلس در خرداد پیش روست گفت: به هر حال بخشی از همکاران ما درباره مدیریت آقای قالیباف در مجلس نقطه‌نظراتی دارند و می‌گویند این مدیریت نتوانسته به شایستگی ظرفیت‌های مجلس را مورد بهره‌برداری قرار دهد تا بتوانیم اثربخشی مجلس را بالا ببریم.

او ادامه داد: اینکه بگوییم این داستان تنها برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات هیات‌رئیسه است چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، چراکه زمانی برای حاشیه‌سازی یک خبر دروغ پخش می‌شود، اما به هر حال این سفر انجام شده بوده و ممکن است برخی روی آن مانور رسانه‌ای بدهند؛ در هر حال اصل خبر صحت دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر خاطرنشان کرد: من تصور می‌کنم برآیند فعالیت و مدیریت مجلس در دو سال گذشته نقش بیشتری در نتیجه انتخابات هیات‌رئیسه آتی دارد تا این دست از اخبار و موضوعات.

کاندیداهای جدید و جدی‌ای برای رقابت با قالیباف برای ریاست مجلس نخواهیم داشت

علیرضابیگی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا قالیباف رقیب جدی‌ای برای انتخابات ریاست مجلس در خردادماه سال جاری خواهد داشت یا نه» گفت: کاندیدای جدی‌ای وجود نخواهد داشت و بخش قابل توجهی از مجلس از یک جریان سیاسی غالب در انتخابات ریاست‌جمهوری و مجلس تشکیل شده، فلذا اختلاف نظر جدی‌ای نمی‌تواند بروز کند که منجر به تغییر ریاست مجلس و کنار رفتن آقای قالیباف شود.

نیکزاد کاندیدا نمی‌شود/ احتمال تضعیف رأی قالیباف با کاندیداتوری

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان در ارزیابی اسامی مطرح‌شده درباره انتخابات ریاست مجلس برای اجلاسیه سوم نیز توضیح داد: آقای نیکزاد بعید است کاندیدا شود. آقای نادران ممکن است کاندیدا شود و رأی آقای قالیباف را تضعیف کند، اما باید توجه داشت که جریان غالب سیاسی در مجلس متصل به جریان سیاسی غالب در وضعیت فعلی کشور است و این جریان لزوم و تمایلی برای تغییر آقای قالیباف از ریاست مجلس نمی‌بیند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها