کد خبر: 605953
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۱:۲۰:۴۹
| |

اعتراض روزنامه اطلاعات از تعلل در اطلاع‌رسانی درباره عاملان مسمومیت دانش‌آموزان؛

با توجه به سرعت عمل دستگاه‌ها درباره حجاب، آیا زمان آن نیست مردم در جریان پیگیری‌های مسمومیت‌ها قرار گیرند؟

روزنامه اطلاعات نوشت: با توجه به تاکید رهبری و انتظار افکار عمومی و سرعت عمل دستگاههای مرتبط در مواردی همچون حجاب بانوان، آیا زمان آن نیست که مردم در جریان نتیجه روشن پیگیری‌ها و تحقیقات به عمل آمده پیرامون مسمومیت دانش آموزان قرار گیرند؟

 با توجه به سرعت عمل دستگاه‌ها درباره حجاب، آیا زمان آن نیست مردم در جریان پیگیری‌های مسمومیت‌ها قرار گیرند؟
کد خبر: 605953
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۲۱:۲۰:۴۹

روزنامه اطلاعات از تعلل در اطلاع‌رسانی درباره عاملان مسمومیت دانش‌آموزان انتقاد کرده و پرسیده: با توجه به سرعت عمل دستگاه‌ها در مواردی چون حجاب بانوان، آیا زمان آن نیست مردم در جریان پیگیری‌های مسمومیت‌ها قرار گیرند؟

به گزارش اطلاعات، در حالی که انتظار می‌رفت موضوع مسمومیت دانش آموزان مدارس با پایان سال ۱۴۰۱ به سرانجام برسد و نتیجه تحقیقات توسط نهادهای مرتبط با موضوع به اطلاع عموم رسانده شود، ولی تا امروز نه موضوع مسمومیت‌ها پایان یافته و نه اطلاع رسانی دقیقی از پیگیری و بررسی‌های نهادهای مطلع انجام گرفته است و نه عاملان این جنایات به مردم معرفی شدند.

این روزنامه یادآور شده است: با توجه به مطالب پیش گفته و تاکید رهبری و انتظار افکار عمومی و سرعت عمل دستگاههای مرتبط در مواردی همچون حجاب بانوان، آیا زمان آن نیست که مردم در جریان نتیجه روشن پیگیری‌ها و تحقیقات به عمل آمده پیرامون مسمومیت دانش آموزان قرار گیرند؟ با توجه به استناد نهادهای مربوطه به نقش «عوامل معاند» در کنار عوامل روانی در ایجاد مسمومیت‌ها یا «بدحالی‌ها» به تعبیر مسئولان و صدا و سیما، طبیعی است مردم منتظرند عاملان اصلی مسمومیت‌ها و تعلق فکری و سیاسی آنها معرفی شوند و این انتظار زیادی نیست.‌

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها