کد خبر: 605335
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۳:۲۰:۳۱
| |

نشریه روزانه سپاه:

کشف حجاب‌های غیرمتعارف با هدف تحریک جامعه ارزشی و انقلابی است

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه پاسداران تاکید کرده که «سناریوی ایجاد مسمومیت مدارس نیز همچنان در دستور کار است» و افزوده «همانطور که به نظر می‌ر‌سد خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دختر در دبیرستان محمدیار نقده در اولین روز گشایش مدارس، با هدف نگران‌سازی مجدد خانواده‌ها طرح‌ریزی شده باشد».

کشف حجاب‌های غیرمتعارف با هدف تحریک جامعه ارزشی و انقلابی است
کد خبر: 605335
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۱۳:۲۰:۳۱

نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در دومین شماره در سال 1402، به «کشف حجاب» پرداخته و با اشاره به اعتراضات بعد از جانباختن «مهسا امینی» نوشته «ماجرای اغتشاشات به بهانه مرگ مهسا امینی هر چند کشور را در مهرماه مشغول به خود کرده بود، اما از آن به بعد در مسیر مهار و کنترل قرار گرفت».

به گزارش اعتمادآنلاین، این نشریه در ادامه بحران بازار ارز و طلا و همچنین «مسمومیت مدارس» را در ادامه اتفاقات پس از جانباختن مهسا امینی که آن را «اغتشاشات» توصیف کرده، دانسته است: «همین کافی بود تا صحنه‌گردان‌های خارج‌نشین اغتشاشات فاز خود را تغییر داده و همه توان خود را برای تداوم ناامنی ذهنی جامعه با ایجاد بحران در بازار ارز و طلا دنبال کنند و از دیگر سو سناریوی ایجاد مسمومیت در مدارس را کلید زنند».

نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه پاسداران در ادامه آورده «این روزها تلاش برای دغدغه‌سازی و مشغول کردن بیش از حد اذهان جامعه دینی به مقوله بی‌حجابی‌ها و القاء بی‌ارادگی دولت و نظام برای برخورد با آن و سوءاستفاده از غیرت و تعصبات دینی و تحریک نیروهای ارزشی برای اقدام خودجوش علیه بی‌حجاب‌ها، تکمیل‌کننده پازلی است که از دیگر سو کشف حجاب‌های غیرمتعارف با هدف تحریک جامعه ارزشی و انقلابی را طراحی کرده و به طور گسترده تصاویر آن را آگاهانه در فضای مجازی بازنشر می‌دهد. سناریویی که با هدف دوقطبی‌سازی و ایجاد تنش و درگیری در جامعه طراحی شده است».

این نشریه در ادامه تاکید کرده که «سناریوی ایجاد مسمومیت مدارس نیز همچنان در دستور کار است» و افزوده «همانطور که به نظر می‌ر‌سد خبر مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان دختر در دبیرستان محمدیار نقده در اولین روز گشایش مدارس، با هدف نگران‌سازی مجدد خانواده‌ها طرح‌ریزی شده باشد».

نشریه روزانه سپاه پاسداران در پایان نوشته «بدون شک تثبیت و تداوم آرامش در سالی که انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پایان خود خواهد داشت، مهم‌ترین رسالتی است که همه دلسوزان این سرزمین باید برای تحقق آن همت گمارند تا بستر برای وظایف اصلی دولتمردان که مهار تورم و رشد تولید است، فراهم گردد».

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها