کد خبر: 605294
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۱:۰۰:۴۰
| |

روزنامه جوان:

مدیران سازمان برنامه و بودجه برکنار شوند

روزنامه جوان نوشت: به نظر می‌رسد قربانیان این بی‌برنامگی در دولت کسان دیگری هم باشند؛ از برنامه و بودجه تا جا‌های دیگر که باید همین روز‌ها استعفای آن‌ها نیز پذیرفته شود! باید فکر دیگری برای تعلیم و برای تربیت و برای برنامه و برای بودجه کرد.

مدیران سازمان برنامه و بودجه برکنار شوند
کد خبر: 605294
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۱:۰۰:۴۰

روزنامه جوان از استعفای وزیر آموزش‌وپرورش استقبال کرد و در همین حال خواهان برکناری مدیران دیگر در نهادهای چون سازمان برنامه و بودجه شد.

به گزارش جوان، وزیر آموزش و پرورش رفت تا مهم‌ترین وزارتخانه، پررفت و آمدترین و در واقع بی‌برنامه‌ترین و ناامیدکننده‌ترین وزارتخانه باشد. بسیاری از ابتدا به این انتخاب اشکال داشتند. حالا مسئله رتبه‌بندی‌ها و واریزنشدن به‌موقع حقوق معلمان در اسفند و مسائل دیگر آموزشی و تربیتی، کار را به برکناری یکی دیگر از شش، هفت وزیر آموزش و پرورش در یک دهه اخیر کشاند. گویی این وزارتخانه خود مدرسه‌ای است برای تربیت وزیر و البته مدرسه‌ای ناموفق!

روزنامه جوان سپس یادآور شده است: به نظر می‌رسد قربانیان این بی‌برنامگی در دولت کسان دیگری هم باشند؛ از برنامه و بودجه تا جا‌های دیگر که باید همین روز‌ها استعفای آن‌ها نیز پذیرفته شود! باید فکر دیگری برای تعلیم و برای تربیت و برای برنامه و برای بودجه کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها