کد خبر: 604638
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۲:۲۰:۰۹
| |

بیانیه وزارت کشور درباره حجاب شریعتمداری را راضی نکرد

کشف حجاب ناشی از ناآگاهی نیست، یک حرکت امنیتی است

به عقیده حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، بی گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است.

کشف حجاب ناشی از ناآگاهی نیست، یک حرکت امنیتی است
کد خبر: 604638
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ ۱۲:۲۰:۰۹

حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: بیانیه وزارت محترم کشور اولاً بسیار دیرهنگام صادر شده است و در حالی که چند ماهی از پدیده پلشت کشف حجاب می گذرد، سئوال این است که تاخیر مورد اشاره چه دلیل قابل قبولی داشته است؟!

به گزارش فارس، شریعتمداری گفت: درباره برخورد با بی حجابی و مقابله با کشف حجاب کنندگان، از صراحت لازم برخوردار نیست و با عرض پوزش، «دوپهلو» به نظر می رسد و دیگر آن که تاکید بیانیه بر درخواست از مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی برای تبیین حجاب اگرچه درخواست بجایی است ولی روشنگری و تبیین نباید مانع برخورد با کشف حجاب کنندگان باشد.

شریعتمداری گفت: بی گمان کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست. و البته امید آن است که بیانیه وزارت کشور، اگرچه دیرهنگام ولی آغازی بر پایان دادن به این هنجارشکنی باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها