سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج:

سیاستگذاری‌ها برای رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت‌افزاری امیدوارکننده است

سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج با تاکید بر برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی در کشور گفت: سیاستگذاری های اجتماعی برای بهبود و هدایت نسل جوان و رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت افزاری امیدوار کننده است .

سیاستگذاری‌ها برای رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت‌افزاری امیدوارکننده است
کد خبر: 603731
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۴ ۱۷:۳۸:۵۹

سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج به گشایش چندین پروژه بزرگ پالایشگاهی ، درمانی و معدنی در اواخر سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان با خبرهای دروغ و تهدیدهای مغرضانه سعی در وارونه نشان دادن واقعیت ها و انکار محسنات بزرگ در ایران اسلامی را دارند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: این گونه اقدامات برنامه همیشگی رسانه های معاند و دشمنان ایران اسلامی است و نباید همسو با این رسانه ها شویم و از آزادی بیان به نفع دشمن استفاده کرد.

آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد: حرکت در مسیر جهاد تبیین و تبلیغ دستاوردهای خارق العاده در کشور از مهمترین اولویت ها قرار گیرد و نوجوانان و جوانان کشور باید با این دستاوردها آشنا شوند.

امام جمعه کرج گفت : نگاه درست به آینده را باید تبلیغ و شعار ما می توانیم را تکمیل کنیم؛ کارهای انجام شده باید بیان شود ضمن آنکه راه اندازی تورهای بازدید از مراکز مهم علمی و اقتصادی برای نوجوانان و جوانان به عنوان حرکتی تاثیر گذار در افکار عمومی ضروری است.

وی افزود: کارها و فعالیت ها را باید دنبال کنیم ضمن آنکه امید آفرینی در جامعه نقش اساسی دارد؛ گاهی القا می شود که کارها تعطیل است اما در همین هفته آخر اسفند ماه سال گذشته کارهای بزرگی در کشور انجام شد.

امام جمعه کرج بیان کرد: یکی از دستورات رهبر معظم انقلاب این بود که خام فروشی در کشور صورت نگیرد که افتتاح مجتمع جدید پالایشگاهی در آبادان با ظرفیت ۲۱۰ هزاربشکه نفت در روز و تولید روزانه ۱۴ میلیون لیتر بنزین و ۱۸ میلیون لیتر گازوئیل در پایان سال گذشته از مهمترین دستاوردها به شمار می رود.

وی، راه اندازی مرکز فوق پیشرفته درمان و پیشگیری سرطان کشور در ۲۵ اسفندماه سال گذشته را از دیگر دستاوردها برشمرد و گفت : این مرکز و دستاوردهای دیگر با درآمد هنگفت برای اقتصاد ایران همراه است.

امام جمعه کرج افزود: همه این دستاوردها از آینده روشن کشور حکایت دارد هر چند که مشکلات اقتصادی مانند تورم و معیشت مردم را داریم.

آیت الله حسینی همدانی گفت : امروز موفقیت های روز افزون ملت ایران دشمنان را عصبانی کرده است ضمن آنکه مقاومت و تاب آوری مردم بر این عصبانیت دشمنان افزوده است.

وی افزود: مردم انقلابی ایران قدرت تاب آوری را بالا بردند و جنگ اقتصادی دشمنان را مهار کردند.

آیت الله حسینی همدانی ، کشف معدن ۸.۵ میلیون تنی فلز نیتیوم در استان همدان را یکی دیگر از موفقیت های ایران اسلامی در سال ۱۴۰۱ برشمرد و گفت : تاکنون در جهان ۸۹ میلیون تن معدن نیتیویم معروف به فلز نفت سفید کشف شده است.

وی بیان اینکه این ماده معدنی در صنایع مختلف کاربرد دارد ، گفت : این دستاورد نیز نقش اثر گذاری در شکوفایی اقتصادی کشورمان دارد.

آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی در کشور افزود: سیاستگذاری های اجتماعی برای بهبود و هدایت نسل جوان و رسیدگی به فضای مجازی از نظر محتوا و سخت افزاری امیدوار کننده است .

وی افزود: مدیران بی تخصص و بی انگیزه باید از بدنه اجرایی کنار گذاشته شوند که مردم بسیار امیدار می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج به اهمیت بالای شعار سال «مهار تورم ورشد تولید» اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب در روز اول سال سخنان ارزنده ای بیان داشتند و معظم له به صراحت چند خواسته را از مردم و مسوولان مطالبه کردند.

وی اظهار کرد: تحول در کارکردن روی نقاط قوت و توجه به اینکه دشمن دنبال حذف اسلام ناب و جمهوری اسلامی است از مهمترین نکات این بیانات بود.

وی ادامه داد: همانطور که معظم له فرمودند دشمن می خواهد این ها را از بین ببرد؛ پس از شهادت سرداررشید اسلام حاج قاسم سلیمانی انتقام سخت ما خروج آمریکا از منطقه است و با حرکت هایی که در کشورهای عربی و منطقه صورت گرفته است این مهم در حال تحقق است .

امام جمعه کرج گفت : رهبر معظم انقلاب فرمودند که دشمنان با ۲۲ بهمن مخالف هستند اما مردم نشان دادند که مخالفت آنان اثری ندارد.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) در سخنان نوروزی خود بر موضوع امید آفرینی در جامعه و داشتن نگاه خوشبینانه به آینده تاکید کردند.

وی با بیان اینکه تقویت همکاری های منطقه ای برای توسعه و رشد اقتصادی کشور از دیگر نکات مهم سخنان رهبر فرزانه انقلاب بود، افزود: مشارکت مردم درجهت رشد اقتصادی کشور ، توجه به تولیدات داخلی ، حرکت در مسیر تمدن سازی اسلامی از نکات کلیدی این بیانات ارزشمند است .

نماینده ولی فقیه در استان البرز یادآور شد: سال ۱۴۰۱ سپری شد درحالی که دشمنان در مقابل ایران دچار شکست شدند؛ آمریکا و صهیونست ها تلاش ها و طراحی های زیادی برای تضعیف و مهار ایران داشتند اما امروز این نقشه ها به جان خودشان افتاده است.

آیت الله حسینی همدانی به حوادث کنونی اروپا اشاره کرد و گفت : خبرهای دریافتی از فرانسه حاکی از گرفتاری دولت این کشور و رفتار خشونت بار پلیس با مردم فرانسه است .

وی ادامه داد: این روزها همه می بینند که دولت انگلیس که با مردم خود چگونه رفتار می کند؛ اسلام ستیزی افراطی و تبعیض نژادی کار به جایی رساند که یک پیرمرد مسلمان در خیابان به آتش کشیده شد.

امام جمعه کرج افزود: آزار و شکنجه زنان از اقدامات خشنونت بار پلیس انگلیس در ملاء عام است اما رسانه های غربی مسائل اجتماعی دیگر کشورها بزرگنمایی می کنند.

وی افزود: نهاد های بین المللی در برابر این گونه اقدامات ضد بشری در فرانسه ، انگلیس و دیگر کشورهای غربی دچار مرگ مغزی شده اند و سکوت اختیار کرده اند.

امام جمعه کرج تاکید کرد: امروز دشمنان در برابر اراده قوی ملت ایران شکست خورده اند هر چند که دشمن به دنبال روزنه امید در ایران می گردد اما باز هم ناکام می ماند.

وی تاکید کرد: هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مواقع حساس ، موجب شکست دشمنان و خلاصی از توطئه ها می شود.

امام جمعه کرج با اشاره به اهمیت معنوی ماه مبارک رمضان بر تلاوت آیات آسمانی و استفاده از این فرصت معنوی در جهت خودسازی معنوی تاکید کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها