کد خبر: 602906
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۵۱:۴۶
| |

سخنگوی قوه قضاییه:

اهتمام ما این است افرادی که در اتفاقات مدارس اقداماتی داشته‌اند، شناسایی شوند

ستایشی گفت: اهتمام ما این است افرادی که مبادرت به این کار کردند و اقداماتی داشته اند و به دنبال آن روان مردم و فرزندان را به هم ریختند و خانواده ها را در این موضوع معذب کرده اند حتما شناسایی شوند. در راستای شناسایی این افراد بر اساس وظایف قانونی مان به ضابطین و مجریان کمک می کنیم.

 اهتمام ما این است افرادی که در اتفاقات مدارس اقداماتی داشته‌اند، شناسایی شوند
کد خبر: 602906
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۷ ۱۲:۵۱:۴۶

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در خصوص جدیدترین بررسی‌ها پیرامون اتفاقات اخیر مدارس دخترانه در سراسر کشور گفت: ما سعی کردیم بیش از اینکه به اطلاع رسانی بپردازیم کارهای کارشناسی و پیگیری ها و نظارت های قانونی لازم را به عمل بیاوریم. اهتمام داشتیم پیگیری ها و اقدامات با رعایت جامع موازین قانونی باشد به نحوی باشد که در شناسایی و پیگیری مسائل حقی از کسی تضییع نشود.

به گزارش خانه ملت، وی اظهار داشت: اهتمام ما این است افرادی که مبادرت به این کار کردند و اقداماتی داشته اند و به دنبال آن روان مردم و فرزندان را به هم ریختند و خانواده ها را در این موضوع معذب کرده اند حتما شناسایی شوند. در راستای شناسایی این افراد بر اساس وظایف قانونی مان به ضابطین و مجریان کمک می کنیم.

ستایشی با بیان اینکه تا کنون اطلاع رسانی هایی از سوی وزارت کشور صورت گرفته است، بیان کرد: مطمئن باشید بعد از شناسایی و احراز هویت افراد و اثبات مجرمیت آنها مجازات بازدارنده ای اعمال خواهد شد، رسیدگی ها قاطعانه و با رعایت مولفه های صحت، دقت و با سرعت خواهد بود و خروجی آن حتما بازدارنده و با اقتدار کامل خواهد بود.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: نگاه ما این بوده که اطلاع رسانی ها منسجم باشد که پراکندگی ذهنی ایجاد نشود. در ایام آتی هر تصمیمی که نسبت به پرونده هایی که تشکیل شده در این زمینه، حتما به سمع و نظر مردم خواهیم رساند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها