کد خبر: 601789
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۲۰:۲۰:۳۳
| |

روزنامه کیهان:

عفو «فریب‌خوردگان» به دلیل اعتماد به‌نفس جمهوری اسلامی بود نه از روی استیصال و درماندگی

روزنامه کیهان نوشت: اینکه جمهوری اسلامی کریمانه با جمع فریب‌خورده برخورد کرده و مهلت و مجال توبه و تغییر و اصلاح داده است، از اعتماد به نفس بی‌نظیر و اندیشه نورانی اوست نه از استیصال و درماندگی.

عفو «فریب‌خوردگان» به دلیل اعتماد به‌نفس جمهوری اسلامی بود نه از روی استیصال و درماندگی
کد خبر: 601789
|
۱۴۰۱/۱۲/۲۱ ۲۰:۲۰:۳۳

روزنامه کیهان نوشت عفو رهبری به دلیل اعتماد به‌نفس جمهوری اسلامی بود نه از روی استیصال و درماندگی.

به گزارش کیهان، اینکه جمهوری اسلامی کریمانه با جمع فریب‌خورده برخورد کرده و مهلت و مجال توبه و تغییر و اصلاح داده است، از اعتماد به نفس بی‌نظیر و اندیشه نورانی اوست نه از استیصال و درماندگی، چراکه در جای خود، اشرار را دست و گردن شکسته و دشمنان بیرونی را تنبیه کرده است.

این روزنامه در ادامه مدعی شده است: فتنه پاییز امسال خاستگاهش نه اقتصاد بود و نه حجاب. شاهد اینکه هیچ شعار اقتصادی نوشته و گفته نشد و هیچ مسئول دولت، مجلس و قضاء مخاطب شعارها نبودند. تضعیف رهبری، فوران خودباختگی توسط سلبریتی‌های خودکم‌بین و کم‌بهره از عقل و سواد، تحقیر مردمی که به سرعت در حال پیشرفت و سبقت از غرب‌اند، تمرکززدایی از دولتی که مشغول انجام و به نتیجه رساندن کارهای بزرگ و زمین‌مانده کشور در امور اقتصادی، درمانی، نظامی، امنیتی و... است و دشمنان را متحیر و مضطرب کرده و... و فرار غرب از پاسخگویی به ضعف مفرط خود، هدف اصلی اغتشاشات بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها