کد خبر: 600747
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۸:۰۰:۲۵
| |

فرمانده سپاه کرمانشاه:

در موضوع مسمومیت‌ها سرنخ‌هایی به‌دست آمده‌ است

به گفته فرمانده سپاه نبی‌ اکرم (ص) سرنخ‌هایی از عامل مسمومیت‌های سریالی به‌دست آمده‌است.

در موضوع مسمومیت‌ها سرنخ‌هایی به‌دست آمده‌ است
کد خبر: 600747
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۸:۰۰:۲۵

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی به‌دست آمده و در حال بررسی موضوع هستیم.

به گزارش ایسنا، سردار بهمن ریحانی در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: امروز بدون تعارف بیشترین امنیت در مسیر خلیج فارس را کشتی‌هایی دارند که پرچم ایران را داشته و حتی برخی از کشورهای دیگر هم با پرچم ایران در آب‌های خلیج فارس تردد می‌کنند، زیرا ما در جنگ نفتکش‌ها برتری خود را در خلیج‌فارس به همگان ثابت کرده‌ایم.

ریحانی اشاره‌ای هم به ناآرامی‌های اخیر کشور داشت و گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند، اما به یاری خداوند علی‌رغم خسارت‌های زیادی که در حوزه های مختلف به کشور وارد کردند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

ریحانی اشاره‌ای هم به ولنگاری فضای مجازی در کشور داشت و گفت: در هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی باز نیست که هر کس به راحتی بتواند ادعاهای دروغ خود را رسانه‌ای کرده و هیچ برخوردی را هم نبیند.

وی سپس با اشاره به مسمومیت‌های اخیر دانش آموزان برخی از مدارس، گفت: یقینا ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دست‌های پشت پرده‌ای دارد و نمی‌توان منکر تلاش دشمنان برای ایجاد فضای ترس و جنگ روانی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس شد.

وی با اشاره به گزارش‌هایی از چند مورد مسمومیت در مدارس کرمانشاه طی چند روز گذشته، ادامه داد: در ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان کرمانشاهی سرنخ‌هایی داریم که در حال دنبال کردن و بررسی این سرنخ ها بوده و نتایج این بررسی‌ها در آینده عنوان خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها