کد خبر: 600314
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۴
| |

امام جمعه قم: ماجرای مسمومیت توطئه جریانی خائن است

امام جمعه قم مسمومیت دانش‌آموزان را توطئه جریانی خائن خواند و خواستار اشد مجازات مجرمین شد.

امام جمعه قم: ماجرای مسمومیت توطئه جریانی خائن است
کد خبر: 600314
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۲ ۱۵:۰۰:۰۴

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مسمومیت ادامه دار دانش آموزان باعث نگرانی خانوده ها شده است این کار غیرانسانی را نشان از توطئه و خیانت جریانی خائن دانست و گفت: مراجع، علما و مردم از مسئولان انتظار دارند که این مسأله را ریشه یابی کنند و اگر به مجرمان رسیدند آنان را محاکمه کرده و به اشد مجازات برسانند.

به گزارش ایسنا، سید محمد سعیدی گفت: مردم بدانند که بازار ارز محل مناسبی برای سرمایه گذاری نیست و خطرپذیر است؛ مردم نباید از سرمایه گذاری در امور تولیدی که به نفع خودشان است به سرمایه گذاری در بازار ارز که خطرپذیر و به ضرر خودشان و جامعه است روی آورند.

وی سپس به روز میلاد امام زمان عجل الله فرجه الشریف در چهارشنبه این هفته اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ را به همه مردم به ویژه سربازان گمنام امام زمان عجل الله فرجه الشریف که مخلصانه و هوشیارانه به ایشان و کشور حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و به مردم شریف خدمت می کنند تبریک می گویم.

نظریه ولایت فقیه در عصر غیبت از مترقی ترین نظریات است

وی با اشاره به برداشت های نادرستی که در طول تاریخ از باور اصیل مهدویت صورت گرفته است، گفت: در عصر غیبت مسأله زعامت و رهبری از دیدگاه اسلام نا دیده گرفته نشده و فقها بر اساس حکم عقل و روایت برای زعامت امت در عصر غیبت نظرات مترقی و ارزشمندی دارند که از مترقی ترین نظریات نظریه ولایت فقیه در عصر غیبت است که فقهای بزرگی مانند شیخ مفید آن را اثبات کرده اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها